جمعه 14 اردیبهشت 1403
وب‌گاه فرارو

سه بازیکن کاندیدای جانشینی وینگر محروم استقلال برای دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای مواصلاتی استان مازندران تا صبح روز شنبه 10 دی ماه خبر داد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی به اجرا آمد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پرسپولیس از چهار بازی قبلی خود در مقابل گل‌گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی موفق به کسب 2 پیروزی و 2 تساوی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در عمان گفت: عمان همواره نقش متوازن و خردمندانه‌ای را در بسیاری از مسائل مرتبط با سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوردن قرص با آب بسیار مهم است، نه تنها راحتر بلعیده می شود بلکه به جلوگیری از گیر کردن قرص در مری کمک می کند، که می تواند باعث التهاب معده و درد قفسه سینه، یا حتی خونریزی و حفره شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اعلام این خبر، اظهار داشت: با اعلام نتایج رتبه بندی تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی برترین‌ها در زمینه فعالیت‌های فناورانه نیز معرفی شدند. معرفی برترین‌های فعالیت‌های فناورانه در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی وی افزود: بر اساس این رتبه بندی در میان دانشگاه‌های...

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزان اتباع باید شناسه داشته باشند و تمامی دانش آموزان اتباع دارای شناسه، در مدارس ثبت نام شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سلطان عمان در دیدار امیرعبداللهیان و در پاسخ به دعوت آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک به ایران سفر کند و موضوعات در دستورکار مناسبات دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

خبرگزاری دانا

دلالها دارن میگن 42! من بهت میدم 37 و دویست!!

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کیفیت کم بنزین در فضای مجازی منتشر شده و کار تا جایی ادامه پیدا کرده که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تولید بنزین در پتروشیمی‌ها وجود دارد. یک منبع آگاه دریافت بنزین از پتروشیمی ها تکذیب شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه وطنی تا زمان فراهم نشدن زیرساخت‌ها از پذیرش تماشاگران محروم است.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تاکنون 75 فیلم به جشنواره فجر امسال ارسال شده و بررسی آن‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: تعداد فیلم‌های رسیده به جشنواره و عوامل دخیل در تولید آن‌ها از سال گذشته بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با گذشت حدود سه هفته از آغاز به کار پویش «هیس طوری» بیش از 35 هزار نوجوان در سراسر کشور با این پویش کتابخوانی همراه شدند.