پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آدم‌ربایی در منطقه گلسار رشت و و نجاتجوان 16 ساله از دست گروگان‌گیرها اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: دانش آموزان اتباع باید شناسه داشته باشند و تمامی دانش آموزان اتباع دارای شناسه، در مدارس ثبت نام شده اند.

خبرگزاری تسنیم

معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل گفت: در سطح بین المللی بیش از 70 درصد جذب دانشجوی خارجی توسط کلیه دانشگاه‌ها از طریق مؤسسات جذب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاریخ برگزاری امتحانات نهایی درس عربی3 و فارسی و نگارش 3 شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاههای مختلف ایران از آمادگی خود برای ادامه تحصیل دانشجویان دختر افغانستانی خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از افزایش 45 درصدی موجودی کالای اساسی در انبارهای بندر امام (ره) خبر داد و گفت: کشور تا 9 ماه آینده مشکلی در تامین کالای اساسی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس درباره طرح ارتقای شفافیت مالی در کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

این هفته تیم الاهلی با حضور دو مدافع ایرانی به مصاف العربی می‌رود که عمر سوما را در خط حمله خود دارد.

خبرگزاری تسنیم

بر پایه آمار ثبت احوال کشور در تابستان 1401 در کل کشور 112 هزار و 770 مورد ازدواج و 50 هزار و 129 مورد طلاق در کشور به ثبت رسیده است و بیشترین ازدواج‌ها به استان تهران با 14 هزارو 520 مورد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران با بیان اینکه بارش‌های اخیر خیلی به مخازن سدها کمک نخواهند کرد و آوردی برای رودخانه‌ها ندارد، گفت: با بارش‌های اخیر، کمبود آب تهران حل نشده و مشترکان همچنان به موضوع مدیریت مصرف حساس باشند.

خبرگزاری دانا

نهضت سوادآموزی یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به‌دلیل اهمیت و ضرورت سوادآموزی، به فرمان امام خمینی‌(ره) در دی ماه 1358 در کشور تأسیس شد که به گفته سرپرست معاونت سوادآموزی استان کردستان 96.12 درصد از شهروندان کردستان در رده سنی 10 تا 49 سال باسواد هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور امروز در حاشیه هیأت دولت در خصوص فعالیت شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ماهواره‌ای مانند استارلینک در کشور اظهار کرد: ما از فعال شدن اپراتور‌هایی که اینترنت را به صورت ماهواره‌ای ارائه می‌دهند، استقبال می‌کنیم؛ در حال حاضر هم دو مورد از اپراتور‌ها برای ارائه خدمات به روستا‌های دورافتاده از اینترنت ماهواره‌ای استفاده می‌کنند. وزیر ارتباطات...

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد اعلام کرد: افزایش تدریجی دامنه نوسان به 10 درصد به این معنی نیست که حتما در هر فصل دامنه تغییر می کند بلکه این تغییرات بستگی به شرایط بازار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز دوشنبه همچنان در مسیر صعودی گام برداشت و شاخص با رشد بیش از 12 هزار واحدی به محدوده یک میلیون 576 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورزشگاه وطنی تا زمان فراهم نشدن زیرساخت‌ها از پذیرش تماشاگران محروم است.