پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست گفت: 11 دستگاه اصلی در قانون هوای پاک مسئولیت‌های مهمی را پذیرفتند و ان‌شاالله تا پایان امسال شاهد اتفاق‌های خوبی درباره اجرای این قانون خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عموم فعالان اقتصادی اطمینان می‌دهد ارز لازم به منظور واردات کالا‌ها و خدمات موردنیاز کشور از طریق سامانه نیما به عنوان مرجع رسمی ارز کشور تامین می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

انزو فرناندز، جوان اول جام جهانی 2022، احتمالا بسیار زودتر از تصورات از بنفیکا جدا خواهد شد. برای او دو پیشنهاد 127 میلیون یورویی رسیده و همه منتظر پاسخ نهایی او هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ارتباطات گفت: از اینترنت‌های ماهواره‌ای از جمله استارلینک استقبال می‌کنیم، اما باید قواعد را بپذیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول 24 ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید19 در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد 144 هزار و 677 نفر ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در عمان با بیان اینکه در هشت ماه گذشته رشد 73 درصدی در حجم مبادلات تجاری دو کشور داشتیم. گفت: عمان همواره نقش متوازن و خردمندانه‌ای را در بسیاری از مسائل مرتبط با سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین مهلت تعیین رتبه نهایی مشمولان رتبه‌بندی معلمان و فرهنگیان اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد اقدامات مربوط به تهیه VAR از سوی فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتاعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بخش‌های مختلف پردیس تئاتر تهران در خاوران بازدید کرد و به تماشای نمایش «چرتکه» نشست و سپس با بازیگران این تئاتر آیینی دیدار و گفت‌وگو کرد. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران با اشاره به لزوم اهمیت ویژه موضوعات...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی گفت: هزاران دانش آموخته و مهندس کشاورزی در شبکه بسیج برای ارتقای بهره وری محصولات راهبردی کشاورزی با وزارت کشاورزی همکاری می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت مرحوم دکتر عباس شیبانی، نوزدهمین رئیس دانشگاه تهران روز شنبه 10 دی ماه 1401 در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود. دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران نیز در پی درگذشت دکتر عباس شیبانی رئیس اسبق دانشگاه تهران و استاد فقید این دانشگاه، پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در متن این پیام آمده است: «درگذشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 130 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و 17 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش‌هایی که از حضور شاغلین مشاغل منافی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون سردفتری 25 آذرماه 1401 به خبرنگار تسنیم رسیده و این خطای فاحش، حکایت از نقض این بخش لازم‌الاجرا از آیین‌نامه مصوب رئیس قوه قضائیه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران، 9دی ماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی اقامه خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده کل سپاه گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن همه گسل‌ها را فعال کرد و با همه ظرفیت به میدان آمد و همه تجربیات خود را به کار گرفت، اما قاطعانه شکست خورد و آتش تفرقه به جان‌شان افتاده است.