جمعه 28 اردیبهشت 1403
وب‌گاه ورزش سه

شهرداری ارومیه با غلبه بر همنام گنبدی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان جشن فرا رسیدن سال جدید و در حادثه ازدحام مردم مقابل یک مرکز خرید در کامپالا پایتخت اوگاندا 9 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن سنگ ایران گفت: هرچند از ذخایر سنگ آهن کشور بر روی کاغذ 2 میلیارد و 300 میلیون تن عنوان می‌شود، اما پیش بینی این است که حدود پنج میلیارد تن ذخایر در کشور وجود داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن انتقاد از عملکرد رئیس کل سابق بانک مرکزی در کنترل بازار ارز از افزایش قیمت دلار گلایه کرد.

خبرگزاری مهر

میزگرد بررسی موانع و الزامات تحول مدرسه از منظر معلمان باحضور معاونین وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

محسن صالحی نیا طی حکمی از سوی رئیس جمهور به عضویت شورای رقابت منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر در کنار افزایش نرخ دلار، قیمت پیاز نیز خبرساز شده است. این دو در رقابتی تنگاتنگ رکورد جدیدی از قیمت را شکسته اند به نحوی که، صدای مسئولان به عنوان متولیان تنظیم بازار نیز درآمده است.

وب‌گاه عصر ایران

حسین طائب: اگر همه سختی های کل عمر ما را جمع کنند به اندازه سختی های یک روز امام زمان (عج) نمی شود. حاج قاسم برای امام زمانش ایجاد قدرت کرد و محصول حاج قاسم محور مقاومت است.

وب‌گاه ورزش سه

ایفاسرام اردکان با یک نمایش فوق العاده موفق به شکست هراز آمل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص در جریان افت دو روز ابتدایی هفته در یک قدمی سطح یک میلیون و 553 هزار واحدی قرار دارد که به عنوان محدوده 23 درصدی از موج CD است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا: حسین زهی گفت: با توجه به نیاز مردم به نفت سفید و گذشت دو ماه از فصل سرما هیچ‌گونه سوختی به شهروندان این منطقه داده نشده و باید وزیر نفت پیگیری کند. باید سهمیه آرد بیشتری به استان سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کند چون مردم در این استان نه برنجی و نه قوت غالب دیگری دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 10 تن تخم مرغ قاچاق خارج از شبکه توزیع در ایست و بازرسی «شهید غفاری» زاهدان خبرداد.

خبرگزاری دانا

تاکیدات سردار سلیمانی بر مسئله پهپاد و بیان اهمیت و تاثیر آن منجر به تقویت توان پهپادی در کشور شد و اگر در جنگ سوریه و عراق وارد نمی‌شدیم قطع به یقین جایگاه فعلی را در پهپاد نداشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از افراد و متخصصان حوزه بورس کلاس‌های آموزشی خرید خودرو از بورس را برگزار می‌کنند..

وب‌گاه مشرق نیوز

چند تن از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که شنبه‌شب در یک میهمانی شبانه در حومه تهران با حکم قضایی بازداشت شده بودند، ساعتی پیش با قرار وثیقه آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از اخذ مالیات مضاعف از افراد تجاری برای معرفی به سازمان امور مالیاتی حساب فروش در نظر گرفتند.