جمعه 28 اردیبهشت 1403
وب‌گاه فرارو

هم‌اکنون هوای منطقه 17 شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد 213 را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: پراید 20 میلیونی به 250 میلیون رسیده است و اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید، تولید خودرو را به سپاه دهید.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا خواهان تدریس او بودند و چهره‌ای صاحب‌نظر در مباحث فلسفی بود؛ اما تصمیم گرفت که همنشین جوانان باشد و از آنان مقابل سیل شبهات اعتقادی دفاع کرد. محمد تقی مصباح یزدی، شخصیتی که صراحت در بیان و قاطعیت در مسیر حق از ویژگی‌های او بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر حدود 270 شهر کشور دچار تنش آبی هستند، با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که صورت گرفته، تعداد شهرهای دارای تنش آبی برای سال آینده کاهش می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان پس از مرگ هاشمی سعی کرده‌اند با ساختن یک شخصت فانتزی از هاشمی بسازند! اما واقعیت رفتاری هاشمی با آنچه این روزها از او عرضه می‌شود زمین تا آسمان با هم فرق دارد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتطامی تهران بزرگ گفت: با توجه به مصوبه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز 420 تیم اختصاصی از ماموران پلیس راهور اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور ایجاد سالانه یک میلیون شغل را از برنامه‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: براساس برنامه در زمینه اشتغال در همه استان‌ها و مراکز شهری و روستایی تاکنون بیش از 900 هزار شغل ایجاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت «رسا» که خود را ناشر «تازه ترین اخبار حوزه های علمیه»، معرفی کرده، نوشت: تصور آنان از همراهی با جنبش فواحش، هم جنس گرایان، بهایی ها، منافقین و تجزیه طلب ها این بود که مجموعه های بدنام فوق الذکر در حکم فشار از پایین باشند تا آنها در چانه زنی های سطوح عالی، خواسته های دشمنان نظام را فاکتور کرده و امتیازات لازم را که همان تسلیم پذیری در مقابل نظام سلطه است، به دست آورند! بیانیه های...

خبرگزاری دانا

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، نیان الکترونیک خراسان، راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه و ایفاسرام اردکان در آغاز دور برگشت لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند که پیکان و ایفاسرام با برد سه بر صفر عنوان فاتحان مقتدر هفته را به دست آوردند.

وب‌گاه عصر ایران

در پرونده نخست یک باند خانوادگی قاچاق موادمخدر منهدم شده و در جریان آن چهار نفر دستگیر و 218 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانا

غربی‌ها از دیرباز و با جنگ سرد اقدام به تحریم رسانه‌هایی کرده‌اند و هر گاه صدایی برخلاف نظرات آنها بلند شده دست به کار شده اند و این دیکتاتوری رسانه‌ای تنها معطوف به رسانه‌های ایران نبوده و همواره شاهد آن هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیاز مکرر به ادرار کردن در شب می‌تواند خواب شما را مختل کند و آرامش شما را به هم بزند، هرچند لازم است حتما با یک پزشک در این‌باره مشورت کنید اما در کنارش با اقداماتی ساده می‌توانید جلوی تکرر ادرار در شب را بگیرید. فراموش نکنید ادرار زیاد ممکن است نشانه‌ای از یک بیماری زمینه‌ای باشد و فقط متوقف کردنش کافی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تا پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا نخواهد شد و هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب وی به باشگاه استقلال ارسال نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

24 جنگنده چین بار دیگر به اطراف تایوان اعزام شدند تا نمایش دیگری از قدرت نظامی این کشور مقابل تایوان به رخ کشیده شود.