سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان بیمه تامین اجتماعی استان زنجان گفت‌: در استان زنجان تا پایان آذرماه کلیه بدهی های سازمان تامین اجتماعی به داروخانه‌ها و مراکز درمانی طرف قرار داد؛ تسویه شده و به صفر رسیده است و دغدغه‌ای از این بابت نیست.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرماندهی معظم کل قوا و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران گفت: فرصت‌های طلایی پیش روی توسعه کشورمان را در گذشته از دست دادیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 675 واحدی روبرو شد.

خبرگزاری مهر

موضوع این شماره از «اندیشه آینده»، امنیت عمومی و احساس ناامنی، به واسطه افزایش جرم و بزه در جامعه ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه بهترین راه برای تعیین قیمت عادلانه خودرو عرضه در بورس است، گفت: افزایش عرضه خودرو در بورس کالا باعث حذف قیمت گذاری تصنعی و ساختگی دلال‌ها می‌شود و قیمت بازار روی تابلوی بورس کشف می‌شود؛ زیرا تعداد عرضه‌ها و خریدارها در این بستر شفاف و واقعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با اتحادیه طلا وجواهر به زودی دهکده طلا و جواهر در اراضی مناطق آزاد این فرودگاه منعقد می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران از ساعت 14 امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در آستانه این بازی ترکیب دو تیم به طور رسمی اعلام شد: ترکیب نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، محمد شریفی، فرزاد زامهران، صابر حردانی، آداما نیان، کریم اسلامی. ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل حزب کارگزاران کاندیداتوری حسن روحانی را برای انتخابات مجلس دوازدهم تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با رفتن مهاجم هلندی، یحیی گل‌محمدی با چالش جدی انتخاب مهاجم در دربی مواجه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از فرصت یک ماهه تاکسیرانان برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه گفت‌وگوها با عربستان در مسیر قبلی خود تداوم پیدا خواهد کرد، گفت: این طرف سعودی است که باید تصمیم بگیرد که چگونه رویکرد سازنده‌ای را در برابر ایران دنبال خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگاهی به سابقه چندماهه طرفداران شعار «زن، زندگی، آزادی» معنای شفاف تری از شعار و ادعایشان روشن می کند که در این گزارش به آن پرداخته ایم.