سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه به دادستان کل و سازمان بازرسی دستور داد با رصد بازار ارز، اگر شیطنتی در زمینه نوسانات ارزی و اقتصادی انجام شده، رسیدگی و برخورد قانونی شود و چنانچه شیطنتی در کار نیست، با اطلاع‌رسانی درست به گونه‌ای تدبیر شود تا زمینه بهره‌برداری سوء بدخواهان ایجاد نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: بیش از 90 درصد افراد بالای 18 سال حساب بانکی دارند و از ابزارهای پرداخت استفاده می‌کنند که در مقایسه با کشورهای منطقه آمار خوبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ دلار به نقل از سایت شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه، به قیمت 39.039 تومان ثبت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ضمن اعلام تعطیلی یک هفته‌ای حوزه‌های علمیه به مناسبت ایام فاطمیه توصیه‌هایی را به مبلغان داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیرامور خارجه کشورمان اظهارداشت: قرار است آقایان جوزپ بورل و انریکه مورا همزمان با ورود ما به اردن سفر کنند، اردن فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این گفتگوها (مذاکرات رفع تحریم) را تکمیل کنیم.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرائی شدن ماده 20 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران حداقل پارامترهای بازارگردانی و طبقه نقدشوندگی هر یک از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات‌کل اجرایی در استان‌ها در سال 1401 اقدام به جذب و به‌کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق‌لیسانس و لیسانس کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 675 واحدی روبرو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه‌داری که با ایجاد رعب و وحشت در محله گیشا اقدام به قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور رهبر انقلاب در سومین مجمع گفتگوی تهران گفت: در زمانی که وزیر خارجه بودم نمایندگان برخی کشورهای عربی به ما می‌گفتند که وقتی توانایی دارید چرا بمب تولید نمی‌کنید؟ ما از لحاظ اعتقادی تولید بمب را حرام می‌دانیم و صلاح نمی‌دانیم./ تسنیم

خبرگزاری دانا

بنیادی‌فر گفت: ضرورت اصلی استان این است که صنعت و واحدهای صنعتی از ورزش حمایت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دربی با حضور تماشاگران جذابیت دارد اما باید به تصمیم مسئولان احترام گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از زمان اوج‌گیری اعتراضات طی سه ماه اخیر، تاکنون در چند زندان کشور درگیری‌هایی رخ داده که خبرسازترینِ آنها حوادث تلخ زندان اوین بود. روایت رسمی دستگاه قضایی با برخی دیگر از روایت‌ها فاصله معناداری دارد، اما نقطه مشترک همه آنها، کشته و زخمی شدن چند نفر و نتیجه آنها البته نگرانی خانواده‌های زندانیان است که گاه در بی‌خبری و کم‌خبری، شب و روز می‌گذرانند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: مردم در شرایط کرونا خطرات را به جان می‌خریدند تا به کربلا برسند؛ اربعین پیام قدرت اسلام به همه دشمنان شده و اربعین زمینه تولید عمل صالح و ظهور حضرت، ولی عصر را فراهم می‌کند.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بین اینکه پویایی جریان نخبگی در ایمیدرو کلید خورده است، اعلام کرد: تاسیس مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمینو) و همکاری های علمی و پژوهشی با دانشگاه های کشور؛ حاکی از ایجاد جریان نخبگی توسط ایمیدرو دارد.