سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان، با بیان اینکه با سرعت در مسیر اجرای همکاری‌های 25 ساله پیش می‌رویم، اظهارداشت: از اینکه چینی‌ها نسبت به اصلاح خطای خود اقدام کرده‌اند، سپاسگزاریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: چند مقام عراقی گفتند، مذاکرات میان ایران و عربستان، دو رقیب منطقه‌ای که بغداد میانجیگری آن را برعهده داشت، عمدتا به دلیل ادعای تهران مبنی بر این که پادشاهی سعودی در مداخله‌های خارجی برای تحریک اعترضات در ایران نقش داشته، متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی احمد جولایی، مئرس و پژوهشگر تئاتر را به‌عنوان دبیر بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر علمی سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از ارزیابی ایده‌های ارسالی و بررسی کارنامه پژوهشی پژوهشگران غیر هیات علمی این سازمان خبرداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در زمان حاضر 11 سد مهم کشور درصد پرشدگی زیر 20درصد دارند؛ در واقع بیش از 80درصد ظرفیت مخازن این سدها خالی است. بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سدهای کشور 18 میلیارد و 50 میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی 37 درصدی است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان واکنشی تند و تیز به بیانیه عبدالله نوری و مواضع احیر محقق داماد و خاتمی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: حدود 600 هزار نفر از معلمان در قالب اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، ارزیابی شدند و کارنامه فعالیت آنها صادر تولید شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه فناوری‌های فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت از توسعه فناوری حوزه استحصال عناصر و ترکیبات با ارزش از منابع شورابه و تلخابه کشور، حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی با تاکید بر اینکه هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه آقای رئیسی از مقام معظم رهبری تبعیت نکرده است، گفت: رئیس‌جمهوری چرا اجازه می‌دهند که عده‌ای به نام ایشان، خلاف ابلاغیه مقام معظم رهبری، سند دولت را بنویسند.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دستگاه های مربوطه که کار نظارت به آنها محول شده است اگر نسبت به عرضه کالاهایی که مخصوص شب یلدا است تخلفی مشاهده کنند به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش می‌کنند و سازمان این آمادگی را دارد تا نسبت به پرونده این تخلفات رسیدگی کرده و احکام لازم را صادر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: مسئله ما امروز در سبزه‌میدان و بازار بزرگ نیست، این جنس از تهدید شبانه‌روز است و نظام اداری ما توان مقابله با این تهدید را ندارد در نتیجه در مواجهه با تهدید عملکرد مناسبی نداریم، نتیجه این اتفاق نیز نوسانات نرخ ارز است که امروز شاهد آن هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سینمایی در کنار سیاست‌های حمایتی از جریان فیلم کوتاه تهران و شهرستان‌ها با اختصاص بسته حمایتی ویژه (فاند) از 30 کارگردان این حوزه حمایت می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه مردمی‌سازی الگویی مفید برای بهبود فرایندهای مدیریت شهری است، گفت: طرح «شبکه مشارکت شهروندی» بررسی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 2 آزادکار تیم ملی ایران نامزد بهترین کشتی‌گیران جوان از سوی اتحادیه جهانی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم کوتاه «بابایی مدرسه» به نویسندگی و کارگردانی متین پاکزاد و تهیه‌کنندگی حامد مهربانی در مدرسه‌ای در تهران جلوی دوربین رفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: چهار هزار و 61 فقره پرونده مربوط به تخلف در یک سال اخیر در بازار استان تشکیل شد.