چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدرضا اژدری که چندی پیش نامش در میان 10 آهنگساز برتر دنیا قرار گرفت، تازه‌ترین اثر خود را با نام «دختر پاییزی» منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از 20 سازمان درحوزه حمل و نقل دخیل هستند؛ اما بعد از چهار دهه مشکلات این حوزه نه تنها کاهش نیافته بلکه درحال افزایش است. به طوری که عمدتا در مرزها تردد کامیون‌ها روان نیست، بلکه قفل است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس فوتبال ایران پیش‌بینی کرد به دلیل احتیاط مربیان استقلال و پرسپولیس دیدار روز سه‌شنبه آنها مساوی تمام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 6 تهران از اجرای طرح بهسازی و بازسازی در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: معابر بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان مناسب سازی شد.

وب‌گاه گسترش

قیمت اجاره آپارتمان در منطقه امامت تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.

خبرگزاری مهر

جانشین وزیر دفاع گفت: بزودی مرکز نوآوری سرباز افتتاح می‌شود که در آن، سربازان می‌توانند برای حوزه‌های آینده، ایده ارائه دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: با توجه به نیاز کشور اقدام به خرید هواپیما های نو و دست دوم کرده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوکادیا تا 48 ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که حق و حقوق لوکادیا را هم پرداخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوق ستاره جوان فرانسوی‌های بعد از 6 دهه موفق شد تا در در دومین فینال متوالی خود گلزنی کند.

وب‌گاه ورزش سه

با ترک تهران از سوی لوکادیا به طور حتم ترکیب و شیوه بازی پرسپولیس در دربی دستخوش تغییر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان سینمایی در کنار سیاست‌های حمایتی از جریان فیلم کوتاه تهران و شهرستان‌ها با اختصاص بسته حمایتی ویژه (فاند) از 30 کارگردان این حوزه حمایت می‌کند.

خبرگزاری دانا

کمتر دانش آموزی است که شعرهای او را حفظ نباشد و با اینکه تصویری از او در ذهن نداشته، سال ها با این شعرها زندگی کرده و آنها را به فرزندانش آموخته است؛ ما گل های خندانیم، فرزندان ایرانیم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لیونل مسی با فتح جام جهانی، دیگر ماموریت نیمه‌تمامی ندارد و با خیال راحت بهترین بازیکن تاریخ است؛ واژه‌ها جدیدترین قربانی این اِبرستاره‌ی 35 ساله هستند.

وب‌گاه عصر ایران

زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سایت معتبر سوفا اسکور تیم منتخب جام جهانی 2022 قطر را معرفی کرد که فرانسه با سه بازیکن، بیشتری سهم را در آن به خود اختصاص داده است.