جمعه 7 اردیبهشت 1403
وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرهنگ محمد رازقی اظهار کرد: خودروهایی که دودزا هستند پلاک آنان اخذ و به تعمیرگاه اعزام می‌شوند و پس از رفع نقص بازگشته و تا اطمینان حاصل نشود که مشکل دودزا بودن آنان حل نشده، پلاک به آنان تحویل داده نمی‌شود و آنان را ملزم به رفع نقص می‌نماییم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلیلی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی که نتوانست در برابر جریان مقاومت بایستد و با بسیج همه پشتیبانان و متحدانش ملت ایران را به زانو در بیاورد، رسما اعلام کرد که راهبرد ما در برابر ایران، راهبرد هزار خنجر است. این موضوع نشانه چیزی غیر از حماقت، استیصال و ناامیدی دشمن است؟ آن ها فهمیده اند که نمی توانند با ابزارهای خود با چنین ملتی مقابله کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با اشاره به فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

وب‌گاه الف

اقتصادنیوز نوشت: برای رهن کامل یک خانه کم‌متراژ در مرکز تهران، به سرمایه‌ای حداقل 400 میلیون تومانی نیاز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود سریع القلم در بخشی از یادداشت خود آورده: آقا محمدخان قاجار از بی رحم ترین رجال سیاسی جهان به شمار می رود.... در مدت شانزده سال توانسته بود در شرق، شمال و شمال غرب کشور، تمامی مدعیان قدرت و سلطنت را با نهایت خشونت از میان بردارد و در نهایت.... بقیه مدعیان را نیز با بیرون آوردن چشم آنها به زانو در آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ رازقی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 150 هزار خودرو به لحاظ دودزا بودن اعمال قانون شده اند که نقص فنی و دودزا بودن خودرو را رفع و برای اخذ پلاک مراجعه نمایند.

وب‌گاه 55 آنلاین

موسوی منابع انسانی و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی را اصلی‌ترین سرمایه این بخش معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

اردبیل - رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: 24 آذر ماه روز درگذشت زنده یاد «مقصود بایرامی» فوتبالیست اردبیلی به نام روز فوتبال اردبیل ثبت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از روز شنبه 26 آذرماه 1401 فعال خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با افزایش چشمگیر نرخ اجاره و خرید مسکن در چند سال اخیر، برخی از مستاجران مجرد مجبور شده‌اند به خوابگاه‌های کارمندی بروند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بخشی از یادداشت محمود سریع القلم آمده: حکمرانی می تواند با یک باور باشد مشروط به اینکه باورهای دیگری در انتخابات و مدیریت کشور، نمایندگی داشته باشند و فرصت پیدا کنند تا رقابت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید خرید و فروش ارز بلافاصله در یک سیستم ثبت شود، افزود: ان شاءالله با تصویب و قانونی شدن طرح مالیات بر عایدی سرمایه، خرید و فروش های ارزی به سازمان مالیاتی منعکس شود تا در هر سال ما به التفاوت قیمت ارز تحت عنوان مالیات گرفته شود. در این صورت دیگر افراد دارایی شان را در قالب ارز نگهداری نمی‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس جمهور گفت: دشمن جنگ اقتصادی ایجاد کرده و بخش مهمی از جنگ ترکیبی علیه کشور در حوزه اقتصادی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بذر پاش گفت: در برخی از شهرها هنوز درصددیم که زمین را فراهم کنیم و طبق ماده 10 قانون جهش تولید، همه دستگاه‌ها موظفند زمین در اختیار بگذارند و هر جا که راه وشهرسازی مناسب دانست برای اجرای طرح با سرعت انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به الصاق وام بانکی به زمین گفت: در فاز اول شهرهای زیر 50 هزار نفر انجام شده و در روزهای آینده واگذاری زمین آغاز می‌شود که زمین‌ها آماده و تحویل آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان عمومی و انقلاب تهران از شهرک صنعتی قرچک بازدید و برای حل موانع تولید شرکت‌های مستقر، دستورات لازم را صادر کرد.