چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن صادقی گفت: ما احساس خطر می‌کنیم، ما احساس می‌کنیم جریانی پشت پرده می‌خواهد درمان ما را به ناکجاآباد ببرد. جریانی به دنبال این است که مراکز ملکی ما را به مراکز آموزشی تبدیل کنند. ما با این تفکر مخالفیم و از خشت خشت اموال خود دفاع می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

قیمت اقلام ویژه شب یلدا که در بازارهای میوه و تره‌بار عرضه می‌شوند، اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از پرداخت تسهیلات 30 تا 100 میلیون تومانی شهرداری تهران برای خرید "موتورسیکلت‌های برقی" خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: باند دوم شمالی فرودگاه امام خمینی به زودی با سرمایه‌گذاری بیش از هزار میلیارد تومان احداث می شود.

خبرگزاری مهر

امیرعبداللهیان طی توصیه‌ای صریح به آمریکایی‌ها گفت: بین ریاکاری و درخواست برای بازگشت به توافق و برجام باید یک راه را انتخاب کنید.

وب‌گاه ورزش سه

نفرات منتخب ادسون تاوارس در دیدار برابر نساجی مازندران مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه 1402 هفته آینده به مجلس می‌رسد، گفت: لایحه بودجه سال بعد یکپارچه بوده و دو مرحله‌ای نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اطلاعات غیررسمی منتشر شده توسط کارشناسان صنعت خودرو، TF21 ایران خودرو با قیمت 350 تا 400 میلیون تومان پیش‌فروش خواهد شد. نام تجاری این مدل، هنوز مشخص نیست اما از نظر امکانات، برتر از مدل‌های موجود در خط تولید ایران خودرو خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز تیمش را در دیدار با پیکان همراهی نخواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یورگن لوکادیا با اقدامی که در آستانه دربی انجام داد، چشم استقلالی ها را هم بابت بازیکنان خارجی ترساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر هوشمندسازی فعالیت‌ها گفت: در 9 ماهه گذشته 6 وزارتخانه و دستگاه در برابر هوشمندسازی فعالیت‌ها مقاومت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حامد سهرابی، پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس در گفتگو با دانشجو به بررسی الزامات فرهنگی برنامه هفتم توسعه پرداخت. سهرابی ابتدا درباره وضعیت فعلی برنامه هفتم توسعه گفت: فرایند تدوین و اجرایی شدن برنامه توسعه به این صورت است که ابتدا سیاست‌های کلان نظام از سوی مقام معظم رهبری به دولت ابلاغ می‌شود و دولت به تدوین احکام برنامه می‌پردازد و بر اساس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: ترمینال فرودگاه مهرآباد در شان مردم و مسئولان نیست، همواره برنامه ریزی برای بازسازی این فرودگاه باید انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه گفت، تهران در حال بررسی امکان تولید مشترک خودرو با مسکو است.

خبرگزاری مهر

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهارت باید در تمام سطوح جامعه نهادینه شود؛ یعنی مهارت‌آموزی را می‌بایست از سطوح پایین‌تر در مدارس و دانشگاه‌ها آغاز کنیم.