چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پخش بازی ایران و آمریکا در سینماهای کشور، 610 میلیون تومان عایدی داشت.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز چهارشنبه نهمین روز از آذر ماه 1401 را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 در دستور کار مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعتراض‌های مدنی شهریورماه در بسیاری از شهرهای کشور به اغتشاش و خرابی اموال و جان‌باختن برخی از شهروندان انجامید؛ جنبشی که در ابتدا هدفی مدنی داشت، با حمایت براندازان خارجی و رسانه‌های لندن‌نشین، رنگ و بویی دیگر یافت و از مسیر خود منحرف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد رشیدی عضو هیئت رئیسه مجلس در یادداشتی اختصاصی برای باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح اقدامات خانه ملت در آستانه فرا رسیدن روز مجلس پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و نمایندگان رسیدگی به لایحه دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو را در دستور کار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها برای استان‌های ساحلی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان مدارس غیردولتی از پیگیری مجلس برای کاهش ساعت تدریس معلمان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازه 70 روزه، سفیر بریتانیا در تهران، مخاطب بیشترین احضاریه بود و پس از او، سفیر آلمان در رتبه دوم قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

فرصت‌های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم و مطمئنا اگر گل نزنی تنبیه می‌شوی. در نیمه دوم مستحق گل زدن بودیم و اگر گل می‌زدیم، شرایط متفاوت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از بازی ایران و آمریکا سنگین‌ترین حجم نیروهای امنیتی در میدان ولیعصر حضور داشتند؛ به صورتی که خروجی میدان به سمت بلوار کشاورز توسط ماموران مسدود شده بود.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

بنا به گفته تقی رضایی سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، استان‌هایی مثل کردستان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام با کمبود زمین مواجه هستند.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی فوتبال همراه کاروان تیم ملی به ایران بازخواهد گشت.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت.