پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست امروز پنجشنبه در جریان سفر به لرستان، از پتروشیمی خرم‌آباد بازدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر آینده رژیم صهیونستی گفت: اسرائیل آماده است بدون توجه به تأیید آمریکا خودش اقدامات لازم را انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است. همچنین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: قیمت‌های بیشتر از محدوده مورد انتظار در برخی محله‌های بازار مسکن پایتخت رو به افزایش است اما این واقعه به منزله فراگیر شدن رشد قیمت قطعی آپارتمان‌های مسکونی در معاملات اخیر نیست.

خبرگزاری تسنیم

سهیلا گلستانی و حمید پورآذری از بازیگران تئاتر توسط ضابط قضائی بازداشت شدند؛ دستگیری این دو بازیگر تئاتر به‌دنبال انتشار یک ویدیو صورت گرفت؛ در این مطلب به بررسی مستدات حقوقی بازداشت آنها پرداخته شده است.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران در پیامی از تلاش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2022 قطر قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار روز گذشته در تهران در حالی عقب نشینی کرد که در بازارهای مجاور ایران نرخ اسکناس آمریکایی صعودی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، برای روز جاری و در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال‌شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین در غرب و بخش‌هایی از جنوب‌غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی و از اواخر وقت چهارشنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه (9 تا 10 آذر) با نفوذ سامانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

منچستر یونایتد با اینکه این فصل در لیگ برتر انگلیس موفق نبود، اما ستاره های آن تاکنون در جام جهانی خوش درخشیدند.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع هشت مورد تصادف فوتی در هفته‌ای که گذشت در سطح معابر شهر تهران در هفته‌ای که گذشت، خبر داد.

خبرگزاری مهر

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کمیسیون کشاورزی تعرفه جدید صادرات سه محصول کشاورزی پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی برداشته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حادثه تروریستی در ولایت سمنگان این کشور را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده ارتش گفت که یگان‌های شناور نیروی دریایی در آب‌های آزاد در حال دفاع از منافع ایران هستند، یگان‌های نیروی زمینی در مرزهای کشور با آمادگی کامل مستقرند، پدافند هوایی شبانه‌روز در حال رصد و پایش فضای کشور است و نیروی هوایی دائماً در حال گشت است.