پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش با اشاره به ضرورت هوشیاری و بصیرت در شناخت توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گلوله جنگ ترکیبی از جنس صدا، تصویر و کلام است و گاهی گلوله این جنگ، اصابت می‌کند، اثرات مخربی نیز برجای می‌گذارد، اما ما حتی متوجه آن نمی‌شویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابراز رفتارها و سیاست‌های احمقانه از اپوزیسیون جمهوری اسلامی موضوع تازه‌ای نیست ولی آنها در جام جهانی احمق‌تر از همیشه رفتار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط فعلی عده ای از بازیگران ارزی معتقدند که اقدامات اخیر بانک مرکزی در راستای تسهیل خرید و فروش ارز موجب احتیاط برخی خریداران و افت نرخ ارز شده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سیفایی گفت: استان گلستان یکی از بهترین مناطق برای گفتگو در ساحت وحدت اسلامی و گفتمان تقریب است که می تواند برای کل کشور الگو سازی کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها، سرمای وحشتناکی در راه است

وب‌گاه عرشه آنلاین

صعود به مرحله دوم جام جهانی. کارلوس قریب به 12 سال فوتبال ایران را رصد کرد ولی درحالی‌که سومین حضورش با تیم ملی در جام جهانی را تجربه می‌کرد، دوباره نتیجه‌ای تکراری رقم زد و در همان مرحله گروهی از جام کنار رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت فوتبال گفت: باخت مقابل آمریکا مزد ترس‌مان بود که از ظرفیت‌های فوتبالیست‌های‌مان بهره نبردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا زاکانی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تلاش بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر قدردانی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پراید 111 اکنون در قیمت 214 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اما پراید 131 نیز اکنون به نرخ 196 میلیون تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به بارش برف و باران در جاده‌های برخی از استان‌های کشور توصیه‌هایی را به رانندگان ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفر نخست وزیر جدید عراق به تهران در میانه چالش‌های منطقه و در حالی که کشورهای فرامنطقه‌ای درصدد سواستفاده از حسن همجواری میان دو کشور هستند، نشانه‌ای از درک شرایط از سوی بغداد و هوشمندی در حراست از روابط دو جانبه است.