پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت هزار و 979 واحدی به سطح یک میلیون و 408 واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه عضو شورای‌عالی فنی که مسئولیت داوری و حل اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران طرح‌های عمرانی را بر عهده دارند، تعیین شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذر ماه نوبت چهارم وام ضروری بازنشستگان افراد واجد شرایط به حساب آنها واریز می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام دومین بازی تدارکاتی خود در دوره تعطیلی رقابت‌های لیگ، به مصاف تیم پیکان می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، یادواره شهید نادر مهدوی با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی تدارکاتی پرسپولیس - فولاد لغو شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس قوه قضاییه به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده دستور ویژه صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اکنون ملی‌پوشان یک میدان مهم دیگر و یک 8 آذر سرنوشت‌ساز دیگر را در پیش دارند که امید داریم به دومین 8 آذر تاریخی فوتبال ایران بدل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «کریستین بوبن» نویسنده فرانسوی که بیش از 30 اثرش به زبان فارسی نیز ترجمه شده بود، در سن 71 سالگی درگذشت.

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمایت ماسک از دسانتیس در شرایطی است که در اولین نظرسنجی بزرگ پس از انتخابات میان‌دوره‌ای برای گمانه‌زنی در میدان مبارزات مقدماتی جمهوری‌خواهان در انتخابات 2024، دونالد ترامپ همچنان با فاصله زیاد، از ران دسانتیس جلو است؛ اما هنوز نباید فرماندار فلوریدا را شکست‌خورده این عرصه به حساب آورد.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز روز حرف زدن و فدا شدن برای اسلام است، اما به دلیل ترس از فضای مجازی خیلی‌ها صحبت نمی‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه با میزبانی از ناشرانی از ایران، لبنان، سوریه، عراق، و...، ناشران اقلیم کردستان به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آموزش و پرورش اعلام کرد: صدور احکام آموزشیار معلم (45درصد مجموع حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده شغل) برای مشمولین از 31 شهریور 1400 اعمال شد، وجوه و معوقات نیز از اول فروردین 1401 به‌مدت 8 ماه پرداخت شده است.