پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

روح یک بیمار بعد از مرگش کل بیمارستان را به هم ریخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: حسام بیگدلو، دبیر انجمن صنایع شوینده، از خروج حدود 15 درصد از تولیدکنندگان کوچک فعال در حوزه تولید مواد شوینده خبر داد و اعلام کرد: به‌زودی شاهد کمبود مواد شوینده در بازار خواهیم بود. اما آیا سازمان حمایت زیر بار افزایش قیمت مواد شوینده می‌رود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با تمرکز بر افزایش صادرات تولید داخل از تاریخ 9 لغایت 12 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

طی حکمی از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، نعمت الله ترکی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم جاسک و میناب در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به حوزه انتخابیه بندر جاسک و میناب در روز یکشنبه خبر داد.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در آئین نامگذاری و گرامیداشت شهید حجازی، گفت: شهدای انقلاب همه به برکت شهادت در روز عاشورا است.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیام به امیر دریادار شهرام ایرانی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تعداد قابل توجهی از پرونده‌های آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در دادسراها است و در مورد تعدادی از پرونده‌ها که رأی بدوی برای آنها صادر شده است، اکنون در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب امروز در سخنانشان به بیان چند توصیه به بسیجیان پرداختند: «بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استرالیا پس از 12 سال بار دیگر در جام جهانی به برتری دست پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان یک تکنیک نوین بر پایه آنزیم طراحی کرده‌اند که می‌تواند چالش‌های فنی کار با دی ان ای را برطرف کرده و زمینه را برای ذخیره‌سازی حجم عظیم اطلاعات روی دی ان ای فراهم سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که در بین هفت کلانشهر کشور امروز (5 آذرماه) آلوده‌ترین هوا را اهالی کرج تنفس کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخستین نمایش جهانی فیلم سینمایی «شهر خاموش» ساخته احمد بهرامی در کشور استونی رقم خورد.

وب‌گاه الف

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

با بررسی میزان ورودی و خروجی آب به سدها و همچنین وضعیت ذخایر آبی در یک‌هفته اخیر، شاهد افزایش 100 میلیون مترمکعبی حجم ذخایر آبی سدهای کشور و رسیدن آن به 18 میلیاردمترمگعب هستیم.

خبرگزاری دانا

نصرالله شفیعی با اشاره به موضع گیری برخی نمایندگان گفت: مجلس درباره نمایندگانی که آب در آسیاب دشمن می ریزند تصمیمات مقتضی بگیرد چرا که وظیفه هر نماینده ای دفاع از حقوق ملت ایران است.