چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: نماینده تبریز در مجلس گفت: هر کسی آمد حرف بزند گفتند با آقا مخالفی یعنی رهبری را مقابل مردم قرار دادند در صورتیکه خیلی از کارهایی که اینها می گویند به رهبری ربطی ندارد. ناتوانی در پاسخگویی، نداشتن علم و احساسی عمل کردن نتیجه اش این شده است که بیشتر افراد را از نظر اعتقادی با مشکل مواجه کرده اند.

وب‌گاه عصر ایران

توانمندسازی اقتصاد، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی از دیگر اهداف استراتژیک این بانک در این مسیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری دانا

شهریاری با اشاره به عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان در یکسال گذشته گفت: عمده تمرکز کمیسیون بهداشت و درمان در بحث دارو بود که بیشترین مکاتبات با سران سه قوه و مسئولین بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در ایام آخر هفته را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اراکی تاکید‌کرد: جامعه اسلامی باید بیت، بیت باشد، و محور هر بیتی زن است که اگر زن پاک شد، پسر و دختر و جامعه نیز پاک خواهد شد،

وب‌گاه منیبان

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد خط کشی بزرگراه‌های پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ویژه‌برنامه ترکیبی «یار ماه» با اجرای محسن آزادی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه الف

نشست «مبانی نظری معرفتی دفاع مقدس» امروز چهارشنبه نهم آذر توسط خانه کتاب و ادبیات برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: نشست «فلسفه و اخلاق اجتماعی» با حضور علما و اساتید فلسفه به مناسبت روز جهانی فلسفه در موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی قرار بود خط‌آهن رشت - کاسپین شهریور امسال افتتاح شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این‌باره گفت: خط ریلی رشت - کاسپین به‌زودی تکمیل می‌شود.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، سازوکار اسقاط خودرو را تعیین تکلیف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پرستاری در فرهنگ اسلامی ایرانی جایگاه بسیار رفیعی دارد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس پرستاران اعم از زن و مرد حماسه‌های به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته‌اند که این قلم قاصر از بیان آنهاست.