پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

طبق ابلاغیه گمرک ایران، واردات لیفتراک مستعمل با ظرفیت 10 تن و بالاتر و با قدمت سال حداکثر 10 سال آزاد شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

جمعی از اساتید مطرح دانشگاه‌های تهران با وزیر کشور دیدار و درباره مسایل جاری سیاسی و اجتماعی و همچنین وقایع اخیر تبادل نظر کردند.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: بخش حداقلی جامعه ما دچار اخلال دریافت پیام و درک واقعیت‌ها شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون والیبال آرش صادقیانی را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر منصوب کرد تا برنامه تربیت و پرورش بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای المپیک 2032 آغاز شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار شکارچی گفت: در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم‌های مدعی شهرداری سیرجان و خاتون بم به پایان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در بین هفت کلانشهر کشور امروز (5 آذرماه) آلوده‌ترین هوا را اهالی کرج تنفس کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، هفت تندیس نیمکت‌نشین از مشاهیر و مفاخر شعر و ادب فارسی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران در راسته انتشارتی‌های خیابان کریم‌خان‌زند جانمایی و نصب شد. از دیگر کاربرد‌های این المان‌ها دسترسی آسان به (کی‌یوآر) کد اطلاع‌رسانی آثار نظم و نثر این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه امروز با رکوردی بی‌سابقه به مرز 17 میلیون نزدیک شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشن آزادی زندانیان نیازمند همزمان با هفته بسیج در سراسر کشور برگزار شد و تعداد یکهزار و 234 زندانی با همکاری سازمان زندان‌ها، ستاد دیه کشور، دادگستری استان‌ها و سازمان بسیج حقوقدانان از بند رهایی یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از درگیری شدید میان هواداران انگلیس و ولز در شب گذشته منتشر شد.

خبرگزاری دانا

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، ضمن تفقد و دیدار از پدر شهید علیرضا آرمات گفت: شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند و ما باید از آنها درس ولایتمداری، ایثار و اخلاص در عمل یاد بگیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده دستور ویژه صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

دادستان تهران از ارسال کیفرخواست پرونده رمز ارز «دریک» به دادگاه خبر داد.