پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

این حیوان کرم‌مانند که با نام فیسیورمیس یوونانیکوس (Facivermis yunnanicus) شناخته می‌شود، نخستین نمونه شناخته‌شده از یک حیوان دارای حداقل هوش بوده است که برای از دست دادن قسمت‌هایی از بدن که دیگر به آنها نیازی نداشت، تکامل یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل گمرک ایران از ارتقای سطح رضایتمندی خدمت گیرندگان در گمرک همزمان با افزایش تعداد فعالان اقتصادی مجاز (AEO) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 38 هزار تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه 860 واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید برگشته‌اند که احیای هر بنگاه صنعتی 17 شغل ایجاد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال آرش صادقیانی را به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 16 سال پسر منصوب کرد تا برنامه تربیت و پرورش بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای المپیک 2032 آغاز شود.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران و مدیر عامل سازمان بهشت زهرا بر جانمایی به منظور استقرار ایستگاه های آمبولانس بهشت زهرا در کنار سوله بحران در 5 نقطه از شهر تهران تا پایان، تاکید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر سیاسی معتقد است که صداوسیما بیش از آنکه دستگاه توزیع آگاهی باشد، به یک رسانه برای توزیع جهل تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالم الدوساری کاپیتان تیم ملی عربستان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مستمری مددجویان از مهرماه 30 درصد افزایش داشته است در خصوص مبالغ جدید مستمری مددجویان توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بخشی از کیفرخواست پرونده‌های آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر صادر شده و در دادگاه درحال رسیدگی هستند که از این تعداد بخشی منجر به صدور حکم اولیه شده است و در مرحله ابلاغ است و در صورت فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا پیش‌بینی‌ها برای قیمت انواع میوه بالا گرفته، این در حالی است که بنا به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه برای شب یلدا با افزایش همراه نخواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرآیند جدید و راهبردهای اصلی برنامه‌ریزی و توسعه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام تولیدی و وارداتی در کشور را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انجمن صنفی مدیران روزنامه‌های غیردولتی، با انتشار اطلاعیه‌ای به توقیف روزنامه «جهان‌صنعت» واکنش نشان دادند.

خبرگزاری مهر

مشهد مجمع بسیجیان مشهد در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: مصرف خودسرانه و بی‌رویه داروهای آنتی بیوتیک به‌ویژه در فصل سرما به معضل جدی در جامعه تبدیل شده است غافل از اینکه این داروها بدون تجویز پزشک نه تنها به بهبودی بیمار منجر نمی‌شود بلکه سلامتی افراد را نیز به خطر می‌اندازد.