پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

سیب حاوی فیبر فراوان و انواع ویتامین‌هاست که درصورتی که به صورت ناشتا میل شود، بسیار مفیدتر خواهد بود. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می‌دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق (ساتبا) گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده، بخشی از مطالبات سرمایه‌گذاران نیروگاه‌های تجدیدپذیر از طریق تخصیص حواله سوخت گاز طبیعی تسویه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسلما از فتنه و جنگ رخ داده به برکت وعده خداوند حتما پیروز بیرون می‌آییم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتتصادی خبرگزاری دانشجو، حتی بارندگی‌های روز گذشته (چهارم آذر) نیز بر میزان ذخیره آب این سد، تاثیرگذار نبوده است. تهرانی‌ها در روز سه میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کنند که با این حساب، حجم آب سد لتیان بدون درنظر گرفتن آب سد‌های دیگر، تنها برای پنج روز مصرف تهرانی‌ها کافی است. با این وضعیت، صرفه جویی توسط شهروندان بیش از پیش ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت‌ها به خصوص طی 2دهه اخیر از دید جامعه‌شناسان نتوانستند اعتماد اکثریت مردم را جلب کنند و نتیجه این وضعیت افزایش شکاف‌های اجتماعی، فراموشی نیازهای نسلی و اختلال در دیالکتیک‌های مدنی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان انتقال خون ایران اعلام کرد: وزارت بهداشت عمان در نامه‌ای از سازمان انتقال خون ایران برای تامین خون نادر یک مادر باردار و نجات جان وی تقدیر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اقتصادی رئیس جمهور: برخی ناکارآمدی ها در مدیریت‌های قبلی باعث عقب‌ماندگی‌هایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور قانون «مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق» که وزارت نیرو را مکلف کرده سالانه حداقل یک درصد مصرف برق را کاهش دهد، برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این‌که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد، اظهار کرد: این نهاد همچنین فعالیت‌های ارزشمندی را در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و فناوری‌های نوین انجام داده است. رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: طی زمانی که آموزش غیرحضوری بود به این دلیل که محدودیتی نداشتیم، دانش‌آموزان در زیست بوم دیگری زندگی می‌کردند و بعد از حضوری شدن مدارس تازه متوجه شدیم چه اتفاقی افتاده است. باز بودن مدارس باعث دیده شدن مشکلات و حل شدن آن‌ها می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تندر 90 پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر رکورددار افزایش قیمت بین داخلی‌ها لقب گرفته است. گران‌ترین خودرو داخلی در بازار آزاد نزدیک 700 میلیون معامله می‌شود

وب‌گاه ورزش سه

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پنج تیم بالای جدول پشت سر گذاشته شد تا اختلاف امتیاز تیم چهارم و صدر جدول تنها یک امتیاز باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیردریادار حبیب‌الله سیاری با صدور پیام به امیر دریادار شهرام ایرانی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد با اشاره به یکی از چالش‌های قدیمی دستگاه قضایی در زمینه ابلاغ الکترونیکی به اتباع بیگانه اظهار کرد: در نتیجه همکاری وزارت کشور و مرکز آمار و فناروری اطلاعات قوه قضاییه، در حال حاضر سرویس شناسایی اتباع بیگانه که از شهریور سال جاری به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: بخش حداقلی جامعه ما دچار اخلال دریافت پیام و درک واقعیت‌ها شده است.