جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پشت نوبتی در حوزه مستمری وجود ندارد، گفت: هیچ بانوی سرپرست خانوار و فرد دارای معلولیتی پشت نوبت مستمری نیست.

تهران - ایرنا - معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» از 17 تا 19 در سطح کشور توسط معاونت‌های بهداشت دانشگاههای علوم پزشکی کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

تهران - ایرنا - ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی2 (استثنائی)، اول2 (استثنائی)، اول3 (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می‌شود.

تهران - ایرنا - سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران همکاری با دانشگاه علوم انتظامی امین را با هدف رفع نیازهای فناورانه و ایمن‌سازی فراجا آغاز کرد.

تهران - ایرنا - رییس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه سیستم آموزشی در زمینه محیط‌زیست ناکارآمد است، گفت: توجه و احترام به محیط زیست عادتی است که باید از کودکی آموزش داده شود تا در بزرگسالی به سمت پاسداری و حفاظت از منابع طبیعی سوق یابد.

تهران - ایرنا - امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» در دومین جلسه دادگاه بابت همه اشتباهاتش عذرخواهی کرد و پذیرفت که رفتارهایش در بسیاری از موارد خلاف ادب و شأن انسانی بوده است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در سال گذشته، گفت: در سال جاری و صرفا در فروردین کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 49 درصد افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام شناسایی بالغ بر 300 نشانگاه مجرمانه در حوزه کنکور گفت: از این تعداد 80 مورد تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد 20 نفر از گردانندگان اصلی آنها که مدعی فروش سوالات کنکور سراسری سال 1403 با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

تهران_ ایرنا_ وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است برای تقویت و ارتقا جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را برداشته و اختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: سکوهای اینترنتی دارو فقط وظیفه تحویل دارو از داروخانه تا درب منزل بیماران را دارند و مراحل فروش از طریق داروخانه انجام می شود.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب کرد.

25 خودروی عملیاتی و تجهیزات ویژه حفاظتی، صبح سه‌شنبه (4 اردیبهشت 1403) با حضور «علی سلاجقه»، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست تحویل محیط بانان شد.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن انتقاد از نحوه هزینه کرد عوارض آلایندگی‌ها، گفت: بر اساس قانون عوارض آلایندگی باید در زمینه رفع آلودگی‌ها هزینه شود اما اینطور نیست.

تهران - ایرنا - سازمان نظام پزشکی کشور با هدف کاهش بار مراجعات حضوری به هیات های انتظامی پزشکی، از سامانه جامع انتظامی رونمایی کرد و قرار است به زودی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی به صورت برخط مورد رسیدگی قرار گیرد.