جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به انجام 1480 عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1403 گفت: نیروهای این جمعیت به بیش از 8 هزار نفر امدادرسانی کردند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فراجا به عملکرد یکساله پلیس آگاهی در سال 1402 اشاره کرد و گفت: از افتخارات پلیس آگاهی در سال گذشته کشف 92درصدی جرایم جنایی و کشف 95 درصدی قتل‌ها در کشور بود.

تهران - ایرنا - پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: با توجه به پایان تعطیلات نیمه اول نوروز سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی تیم آسمان‌نما در سی‌و یکمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: محوریت کار ما آموزش و سرگرمی است؛ آموزه‌های کتاب‌های درسی به صورت سه بعدی همراه با هیجان برای بچه‌ها به نمایش درمی‌آید. ما قدرت و عظمت خدا را که بر اساس آیات چیده شده، به صورت غیر مستقیم به بچه‌ها نشان می‌دهیم.

تهران - ایرنا - در سطح جهانی، خرس قهوه‌ای به عنوان یک گونه مدل در تحقیقات مرتبط با پیامدهای ناشی از نوسانات و تغییرات اقلیم بر تنوع زیستی شناخته می‌شود از این رو حفاظت از این گونه ارزشمند باید جدی گرفته شود.

تهران - ایرنا - بررسی‌ها نشان می‌دهد صنعت گردشگری در سال 2022 (401-1400) رقمی بیش از یک تریلیون دلار در جهان گردش مالی داشته که از این میزان قاره اروپا موفق به جذب بیش از 50 درصد شده و کشورمان فقط 0.6 درصد از این آمار را به خود اختصاص داده است.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در سوم فروردین 1403 به موضوعاتی همچون آماده‌باش نیروهای امدادی درپی بارش شدید باران، پایش الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار، آب بستر تعامل صلح و دوستی، پایان عملیات امدادی حوادث جوی در 14 استان، توزیع بیش از 17 هزار پروتز حلزون شنوایی، رشد 13 درصدی فعالیت اورژانس هوایی، یکطرفه شدن جاده چالوس و جاده‌های پُرترافیک پرداخته است.

تهران - ایرنا - طی سال 1402 فرماندهی کل انتظامی پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتظار شاهد تغییرات گسترده چه در حوزه استانی و چه در حوزه ستادی بود که در ادامه به تغییرات فرماندهان ارشد انتظامی فرجا خواهیم پرداخت.

تهران - ایرنا - رئیس هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: 17 هزار و 77 دستگاه پروتز حلزون شنوایی در سال 1402 توسط این هیات بین مراکز درمانی توزیع شد تا در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

تهران - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: جمعیت هلال احمر نماد از خودگذشتگی، ایثار، مشارکت مردمی و انجام کار خالصانه است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در بازدیدی که از استان های تهران بزرگ، البرز و غرب تهران در خصوص اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار انجام شد، کار به جدیت در حال انجام است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرمانده قرارگاه نوروزی طاهر، بر تشدید برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان تاکید کرد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی شماره یک سازمان هواشناسی خبر داد.

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور با ارائه اماری از خدمات حوزه سلامت در طرح سلامت نوروزی سال 1403 اعلام کرد: از 24 اسفند تا دوم فروردین سال جاری کل افراد مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان‌، یک میلیون و 701 هزار و 932 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

تهران - ایرنا - سالی که گذشت مملو از حوادث و اتفاقات کوچک و بزرگ در نظام سلامت بود، اما در میان همه این رویدادها اخبار مربوط به مهاجرت و خودکشی رزیدنت‌ها بیش از همه جلب توجه کرد.

تهران - ایرنا - 22 مارس برابر با سوم فروردین روز جهانی آب نامگذاری شده است. هر سال به فراخور شرایط منابع آبی دنیا، شعاری برای این روز تعیین می‌شود که امسال «آب، بستر تعامل صلح و دوستی» انتخاب شده است که ظاهرا شعار زیبایی است اما باید دید آیا می‌توان آن را از قالب شعار، خارج و مثلا برای گرفتن حقابه هامون از آن بهره برد.