سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب 4 هزارو 902 نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز (جمعه سی‌ویکم فروردین) در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

تهران - ایرنا - قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر در واکنش محرومیت ایران از کمک‌های مالی نهادهای بین‌المللی گفت: نگاه این نهادها که توسط غربی‌ها اداره می‌شوند حتی به حوزه اعتیاد و مواد مخدر هم سیاسی است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نجاتگران این جمعیت به بیش از 10 هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و 1251 نفر را اسکان اضطراری دادند.

سمنان - ایرنا - افزایش تعداد واحدهای فناور به 54 عدد و اختراعات به 30 فقره، توسعه تعداد رشته‌های تحصیلی و دانشجویان، ارتقای 19 درصدی بهره‌وری و تاثیرگذاری علمی و سیر صعودی 30 درصدی مقالات علمی، از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان استان سمنان عنوان شد.

تهران - ایرنا - یافتن فرد مناسب برای ازدواج این روزها به مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل خانواده تبدیل شده است؛ آنچنان که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به این موضوع توجه داشته و برخی نقش‌های حمایتی بر اساس موازین شرعی و قانونی را مورد توجه قرار داده است.

تهران - ایرنا - متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه لوزه سوم کف جمجمه و پشت بینی قرار دارد، گفت: سن مناسب برداشتن لوزه‌ها تا پنج سالگی است.

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه در دومین روز سفر معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه به دمشق برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.

سمنان - ایرنا - اعتباری برای ایجاد بازارچه فروش تولیدات بانوان استان سمنان روز پنجشنبه با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور در قالب برنامه سفر دولت سیزدهم مصوب شد.

تهران - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگاری براساس گفته‌های سازمان سنجش تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه خطاب به همه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور دستور داد که برای تحکیم آرامش، امنیت مردم و شهروندان در همه شوون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند، همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان، جان، مال و ععرض مردم معطوف دارند.

سمنان - ایرنا - سمنان تنها مرکز استان محروم از استخر دانش آموزی بود که این طرح با حضور وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم و دیگر مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

سمنان - ایرنا - پاسگاه محیط‌بانی در پارک ملی صیدوای مهدیشهر به نام شهید غلامرضا جعفری از شهدای محیط‌بان، روز پنجشنبه با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بهره‌برداری شد.

تهران - ایرنا - دسترسی به آمارهای مهاجرت حتی جابه‌جایی‌های داخلی دارای پیچیدگی‌های بسیار است که اکنون این مهم برای نخستین بار در کشور به شیوه ثبتی مبنا توسط مرکز رصد جمعیت کشور در سازمان ثبت احوال تولید شده است.

تهران - ایرنا - امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی 2 روز گذشته در 8 استان جنوبی کشور، به پنج هزار و 300 نفر امدادرسانی کردند.

تهران - ایرنا - رئیس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت از اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح امسال در تمام کشور اجرا می شود.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فراجا گفت: در هفته های اخیر چند متهم را دستگیر کردیم که بابت اقدامات کلاهبردارانه در زمینه کنکور بالغ بر 100 هزار تتر رمز ارز دریافت کرده بودند.