پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از انهدام کارگاه تولید قارچ "ماشروم" در شهرستان نوشهر خبر داد.

شهرری - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر الکترونیکی شدن فرآیند احراز اصالت اسناد و مدارک، گفت: نظام‌مند و الکترونیکی شدن امور و فرآیندها قطعا زمینه سوء استفاده‌های احتمالی را از بین خواهد برد.

تهران - ایرنا - مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: بیش از 13 میلیارد تومان به حساب زندانیان شاغل در کارگاه‌های بنیاد تعاون تهران از ابتدای امسال تاکنون واریز شده است.

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام از تردد 761 هزار و 900 زائر اربعین حسینی در پنج روز اول صفر از مرز بین المللی مهران برای زیارت عتبات عالیات خبر داد.

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 268 کیلو و 200گرم ماده مخدر شیشه طی عملیات پلیسی تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 31 خط تولید دارو در دولت سیزدهم راه‌اندازی شد و 69 داروی جدید به بازار آمد و 159 میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی در حوزه صادرات داشتیم.

تهران - ایرنا - رییس انجمن داروسازان ایران گفت: در انجمن داروسازان روی سالم بودن روابط بین پزشک و داروخانه حساسیت ویژه‌ای داریم و نباید به هیچ وجه بین پزشک به عنوان تجویزکننده دارو و داروخانه به عنوان تحویل‌دهنده دارو ارتباط ناسالم شکل بگیرد و این نوع از روابط ممنوع است.

ساوه - ایرنا - پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی ساوه روز یکشنبه همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و استاندار استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

قم - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام راه اندازی 2 موکب درمانی زائران گفت: تیم‌های خدمات رسان درمسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال (ع) جانمایی شده و در حال ارائه خدمات به زائران است.

تهران - ایرنا - تقویت اعتبارات، توجه به سلامت زنان، اصلاح و متناسب‌سازی خدمات حقوقی، برداشتن موانع و رفع چالش‌های اقتصادی و استفاده از ظرفیت دیپلماسی زنان در تعاملات بین‌المللی تنها گوشه‌ای از خدمت دولت سیزدهم در حوزه زنان است که روایت خدمت راوی آن است.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان وکیل و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان غذا و دارو شرایط دارویی کشور را پایدار و مطلوبدانست و گفت: 700 میلیون دلار برای خرید دارو حواله شده و 12 هزار میلیارد تومان نیز به سازمان‌های بیمه‌گر تخصیص یافته تا به داروخانه‌ها پرداخت کنند.

تهران - ایرنا - ستاد دیه کشور از آزادی 11 مادر زندانی مرتکب جرایم غیرعمد خبر داد و اعلام کرد: این اقدام به دنبال فراخوان «محسن چاوشی» انجام شد.

تهران - ایرنا - پژوهشگران یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید اسپری بینی شده‌اند که مهم‌ترین خصوصیت این محصول، پیشگیری و درمان بیماری‌های ویروسی تنفسی از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا است که احتمال ابتلا به این بیماری‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین به دلیل کثرت جمعیت زائران وجود دارد.

اصفهان - ایرنا - آئین گرامیداشت یاد و خاطره 2 شهید مُدافع امنیت اصفهان که در پی تعقیب و درگیری با قاتل مسلح به شهادت رسیده بودند، روز یکشنبه در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

تهران - ایرنا - سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: همزمان با هفته دولت این سازمان در نمایشگاه «دستاوردهای دولت مردمی ایران قوی» اقدام به برپایی میز خدمت در راستای ارائه خدمات از جمله تعویض شناسنامه شهروندان کرده است و صدور شناسنامه شهروندان تنها در چند ساعت انجام می شود.