دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در بازدیدی که از استان های تهران بزرگ، البرز و غرب تهران در خصوص اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار انجام شد، کار به جدیت در حال انجام است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرمانده قرارگاه نوروزی طاهر، بر تشدید برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان تاکید کرد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی این جمعیت در پی صدور هشدار سطح نارنجی شماره یک سازمان هواشناسی خبر داد.

تهران - ایرنا - سازمان اورژانس کشور با ارائه اماری از خدمات حوزه سلامت در طرح سلامت نوروزی سال 1403 اعلام کرد: از 24 اسفند تا دوم فروردین سال جاری کل افراد مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان‌، یک میلیون و 701 هزار و 932 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

تهران - ایرنا - سالی که گذشت مملو از حوادث و اتفاقات کوچک و بزرگ در نظام سلامت بود، اما در میان همه این رویدادها اخبار مربوط به مهاجرت و خودکشی رزیدنت‌ها بیش از همه جلب توجه کرد.

تهران - ایرنا - 22 مارس برابر با سوم فروردین روز جهانی آب نامگذاری شده است. هر سال به فراخور شرایط منابع آبی دنیا، شعاری برای این روز تعیین می‌شود که امسال «آب، بستر تعامل صلح و دوستی» انتخاب شده است که ظاهرا شعار زیبایی است اما باید دید آیا می‌توان آن را از قالب شعار، خارج و مثلا برای گرفتن حقابه هامون از آن بهره برد.

تهران - ایرنا - جمعیت هلال احمر اعلام کرد: میزان حوادث ساحلی به‌ویژه در سواحل بوشهر نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی در کشور خبر داد و اعلام کرد: اکنون ترافیک سنگین در برخی جاده‌های کشور مشاهده می‌شود. به همین منظور فردا، صبح شنبه جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت شبکه حسگر مفید گفت: ضریب ایمنی خودروها در راستای پیشگیری از سرقت با استفاده از سامانه هوشمند ضد سرقت افزایش می‌یابد.

تهران - ایرنا - در راستای توسعه سواحل مکران و در عین حال حفاظت از محیط زیست منطقه، سازمان حفاظت محیط‌زیست اقدام به پهنه‌بندی منطقه کرد تا هر فعالیتی اعم از صنعتی و گردشگری در منطقه مشخص شده انجام شود با این کار کمترین آسیب به طبیعت و مولفه‌های زیستی منطقه وارد خواهد شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه زیاده‌روی در مصرف آجیل باعث افزایش وزن می‌شود، گفت: مصرف میوه تازه بر میوه‌های خشک ارجحیت دارد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 14 استان کشور از پایان عملیات امدادرسانی به این مناطق، خبر داد و گفت: در 2 روز گذشته به بیش از سه هزار نفر امدادرسانی شد.

تهران - ایرنا - صندوق امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر با مشارکت مردم و خیران از دوره کرونا تاسیس شد و همچنان با امانت دادن اقلام و دستگاه پزشکی به نیازمندان به فعالیتش ادامه داده است.

تهران - ایرنا - جانشین رییس پلیس فتا فراجا گفت: ترفند ارسال پیامک‌های حاوی لینک‌های آلوده با مضامین «دریافت کالابرگ حمایتی، عیدی دولت و ابلاغیه‌های قضائی» در ایام تعطیلات نوروزی افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - رییس اداره مبارزه با سرقت منزل، مغازه و اماکن پلیس آگاهی فراجا در خصوص پیشگیری از سرقت منزل در ایام تعطیلات نوروز نکاتی را به شهروندان یادآور شد.

تهران - ایرنا - مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران از احداث 230 مدرسه با 2432 کلاس درس در استان تهران طی دولت سیزدهم خبر داد و گفت: سرانه فضای آموزشی استان 3.80 مترمربع به ازای هر دانش‌آموز بود که با کار جهادی انجام شده و افزایش ساخت فضای آموزشی، این سرانه به 4.74 مترمربع در سال 1402 رسید.