دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 850 نفر از مجموع 9 هزار و 16 نفر پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری 1401 ابلاغ دریافت کردند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، تمرکز بر بحث پیشگیری را از مهمترین برنامه‌های سال آینده این سازمان دانست و گفت: برای هزار روز، از اول بارداری تا 2 سالگی کودک برنامه‌ای جامع تدوین شده است که در یکی از محلات تهران در سال 1403 اجرایی می‌شود و دستگاه‌های حمایتی نیز در کنار این برنامه خواهند بود.

تهران - ایرنا - معاون مالی و پشتیبانی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: 220 مدرسه و 25 خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران ساخته شد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1403، نیروهای این جمعیت به 951 نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

تهران - ایرنا - اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران در اطلاعیه‌ای ساعت کار واحد کشیک پزشکی قانونی در تعطیلات سال نو را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران گفت: سند راهبردی مدارس شاهد در دست تدوین است تا مدارس شاهد را به جایی برسانیم که الگوی مدارس کشورهای اسلامی شود.

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری سه برابری برای مددجویان آسیب دیده از سیل در سیستان و بلوچستان خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح نوروزی وزارت بهداشت از 24 اسفند شروع شده و تا 25 فروردین ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - سال‌هاست که پای تبلیغات متعدد در شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای و پیام رسان‌های مختلف به حوزه سلامت نیز باز شده و داروهای مورد ادعای خود را از رفع سفیدی مو تا درمان پروستات و افزایش قد و لاغری سریع تبلیغ می‌کنند و بازخوردهای خوبی برای فروش هم دارند، اما آیا می‌توان به این داروها اعتماد کرد و اصولا خریدن این داروها صحیح است؟

تهران - ایرنا - نیکوکاران استان تهران همزمان با آغاز ماه رمضان و استقبال از بهار طبیعت، زمینه آزادی77 زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران را فراهم کردند.

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم با پیگیری مجدانه در راستای احقاق حقوق کودکان، 20 فروردین امسال آیین‌نامه اجرایی ماده 36 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست (مصوب 1392) را اصلاح کرد و در نتیجه این اقدام موثر در تسهیل فرایند فرزندخواندگی، مجتمع‌های شوق زندگی برای حمایت از 14 دسته از کودکان در معرض آسیب افتتاح شده است.

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: موسسان هنرستان‌های غیردولتی می‌توانند 510 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره دریافت کنند.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وششمین روز از اسفند به طرح کاشت یک میلیارد درخت، اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروزی، اعلام حوادث بدون نیاز به سیم‌کارت، رکورددار جریمه سال 1402 با خلافی 65 میلیون تومانی، پرداخت عیدانه ریاست جمهوری ترفند مجرمان سایبری، تسهیلات درمان ناباروری برای 812 زوج و آماده‌باش داروخانه‌ها و مراکز درمانی در نوروز پرداخته است.

تهران - ایرنا - قوه قضاییه اعلام کرد: با ابلاغ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه نرخ دیه سال 1403 تعیین شد.

تهران - ایرنا - شیوه‌نامه مقابله با افرادی که در روزهای پایانی سال به خرید و فروش گونه‌هایی مانند مار، لاک‌پشت و سمندر اقدام می‌کنند به یگان‌های حفاظت محیط‌زیست استان‌ها ابلاغ شده است که بر اساس آن با متخلفان برخورد می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست در دیدار با مدیر محیط‌زیست سازمان ملل، از عدم تعهد نهادهای بین‌المللی محیط‌زیستی از جمله صندوق جهانی محیط‌زیست و اتحادیه اروپا در عمل به تعهدات محیط‌زیستی در قبال ایران ابراز نارضایتی کرد.