دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدارنارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران_ وزش شدید باد_ احتمال کولاک برف و سقوط بهمن خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 145 هزار و 135 زوج که طی سال جاری درخواست طلاق خود را در سامانه تصمیم ثبت کرده بودند، مورد ارزیابی روانی و اجتماعی قرار گرفتند که نتیجه آن، 22.04 درصد سازش بین آنها بود.

تهران - ایرنا - زمان برگزاری آزمون استخدامی معلم ورزش، پرورشی و مشاوره به چهاردهم اردیبهشت 1403 موکول شد.

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد تا مراقب کلاهبرداری به روش دریافت غیرمجاز از کالا برگ الکترونیکی باشند.

تهران - ایرنا - شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی 1403_1404 ابلاغ شد.

تهران - ایرنا - روزهای اسفند چنان شور و حال خرید در مردم وجود دارد که گویی فردا لحظه تحویل سال است؛ از چند هفته قبل بازار بزرگ تهران جایی برای سوزن انداختن نداشت و اکنون در چند قدمی سال جدید، بازار خرید عید گرم گرم است؛ فضایی بسیار زنده از حضور پرشور مردم برای استقبال از بهار و سال جدید.

تهران - ایرنا - معاون دبیر کل دبیرخانه سازمان همکاری‌های شانگهای با تبریک عضویت ایران در این سازمان، نقش ایران را در پیشبرد اهداف درمانی و بهداشتی سازمان همکاری‌های شانگهای موثر توصیف کرد.

تهران - ایرنا -، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همکاری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی را از زمینه‌های راهبردی تعاملات ایران و قزاقستان در حوزه سلامت دانست و از افزایش صادرات داروهای ایرانی به این کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با محکوم کردن نسل‌کشی گسترده در فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی، نسبت به انجام وظایف قانونی توسط سازمان‌های بین المللی، هشدار داد.

تهران - ایرنا - دبیر ستاد حقوق بشر گفت که جمهوری اسلامی ایران هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب را که در یک فرآیند سیاسی از سوی شورای حقوق بشر ایجاد شد به رسمیت نمی‌شناسد.

تهران - ایرنا - شهرداری تهران برای ساماندهی وضعیت دستفروشان، بیش از 15 نقطه شهر را به ایجاد بازارچه‌ها اختصاص داده است. اما به گفته دستفروشان تئاترشهر، انتقال در این زمان از سال، ضرر هنگفتی برایشان ایجاد خواهد کرد و بهتر است انتقال به بازارچه پس از سال تحویل و در اردیبهشت ماه اتفاق بیفتد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به تکالیف 60 درصدی وزارت بهداشت در کل 73 ماده قانون جوانی جمعیت، از افزایش بارداری و تولد فرزند در گروه‌های سنی بیشتر از 35 سال در کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته مشترک ارتقای همکاری‌های حوزه سلامت بین ایران و قزاقستان خبر داد.

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از آمادگی ژاپن برای همکاری متقابل با ایران در عرصه مبارزه جهانی با مواد مخدر خبر داد.

تهران - ایرنا - مسیر را با همه بیش و کَمش طی کرده‌اند؛ به مقصد رسیده‌اند، چنام آرام خوابیده‌اند که گویی هیچگاه نبوده‌اند؛ منتظرند، تا دعا و فاتحه‌ای از دهان بازماندگان گل کند و عطرش مشامشان را پُر و روحشان را به پرواز درآورد.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست وسومین روز از اسفند به ارایه 22خدمت دندانپزشکی در روستاها، تامین دارو در ایام نوروز، آزادی 8 هزار زندانی جرایم غیرعمد، اهدای تجهیزات توانبخشی به معلولان، پرونده کوروش کمپانی با پنج هزار شاکی، مرگ 15 نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری، رسیدگی به گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی و استعفای معاون اول قوه قضاییه پرداخته است.