جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - همایش دوچرخه‌سواری همگانی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و روز جهانی دوچرخه‌سواری با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در مهاباد برگزار شد.

اصفهان - ایرنا - پزشک متخصص مغز و اعصاب گفت: شیوع ویروس کرونا نباید موجب شود تا افراد نسبت به بیماری‌ها به ویژه نشانه‌های مربوط به سرطان بی‌توجه باشند.

رشت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: 31 اردیبهشت ماه تا پایان وقت چهارم خردادماه 310 هزار و 947 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شد.

تهران - ایرنا - رئیس جمهور تاکید کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استانداران استان هایی که روند شیوع بیماری کرونا در آن مناطق به طور نسبی روبه افزایش است، تا رسیدن به شرایط اطمینان بخش، موظف به ارائه گزارش روزانه از روند اقدامات موثر برای کنترل بیماری و میزان اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا به رئیس جمهور هستند.

رشت - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان اعلام کرد: با آغاز تعطیلات عید فطر و بازگشایی تاسیسات اقامتی تا کنون 45 درصد ظرفیت این اماکن توسط گردشگران تکمیل شده است.

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری به شروع کار مجلس یازدهم در روزهای آینده و ضرورت تعامل و همکاری همه قوای کشور در شر ایط خاص کشور اشاره کرد و گفت: همانطور که ریاست محترم جمهور بارها گفته اند دولت همواره بر همکاری و تعامل با دیگر قوا و از جمله مجلس اهتمام داشته و دولت در انتخاب هیات رئیسه مجلس هیچ دخالتی ندارد.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در پیام های جداگانه به «ناصیف حتی» همتای لبنانی و «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، عید مقاومت و آزادی و سالروز آزادسازی پیروزمندانه جنوب لبنان از وجود نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی توسط جوانان مقاومت را تبریک گفت.

رشت _ ایرنا_ امام زادگان و بقاع متبرکه گیلان که از اسفندماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بود بعد از سه ماه بازگشایی شد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده از طریق سازمان جنگل‌ها و مراتع، وزارتخانه های کشور و دفاع یک فروند بالگرد آبپاش از شیراز به قصد مهار آتش در منطقه دهرود سفلی بخش ارم شهرستان دشتستان به پرواز درآمده است.

دزفول - ایرنا - "پروفسور هیبت الله کلانتری" نخستین سم شناس دارویی ایران و رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پس از 6 روز بستری در بیمارستان گلستان اهواز دوشنبه دار فانی را وداع گفت.

قصرشیرین - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان سرپلذهاب گفت: بیمارستان شهدای این شهرستان با یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه به دستگاه سی ارم (C_arm) تجهیز شد.

تهران - ایرنا - براساس اطلاعات مرکز ردیابی تانکرهای دریایی نفت کش فورست به عنوان دومین تانکر نفتی ایران بعدازظهر دوشنبه وارد آب های ونزوئلا و در نزدیکی جزیره مارگاریتا رسیده است.

تهران - ایرنا - برخی از مدیران و هنرمندان در پی درگذشت «صدیقه کیانفر» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه نوشت: تبریک به مناسبت روز آفریقای 2020، این روز برای ما یادآور تلاش‌های دلاورانه آفریقایی‌ها علیه ستم است.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ترافیک در جاده‌های استان، سبک و روان است و بیشترین تردد خودروهای غیربومی در روز گذشته، مربوط به خودروها با پلاک خراسان رضوی بود.

ساری - ایرنا - سواحل مازندران با وجود هشدارهای کرونایی، تعطیلات عید فطر امسال با حضور پرتعداد گردشگران و مسافران مواجه بود.