جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه کشور, گفت: درس های خارج و سطوح عالی حوزه‌های علمیه با کسب اجازه از مراجع تقلید و با هماهنگی شورای عالی حوزه و ستاد ملی مبارزه با کرونا از 7 خردادماه و با تاکید بر رعایت همه دستور العمل ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز خواهد شد.

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: بیش از 85 درصد بیماران حاد تنفسی که در حال حاضر به مراکز درمانی قم مراجعه، و بستری می شوند دارای بیماری های زمینه ای هستند از این رو انتظار می رود این افراد مسائل بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آزاد بودن فعالیت رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فردا (سه شنبه) خبر داد.

ایلام - ایرنا - رییس خانه مطبوعات ایلام از افزایش چهار برابری آثار ارسالی به دومین جشنواره فصلی مطبوعات این استان خبر داد و گفت: تاکنون 400 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

تهران - ایرنا - رهبران حزب دموکرات آمریکا ترامپ را متهم کردند که با پیگیری راهبرد تست‌گیری کرونا به دنبال انکار حقیقت درباره کمبود تجهیزات پزشکی در این کشور است.

تبریز - ایرنا - رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام کرد: تمرینات تیم فوتبال این باشگاه تا زمان مشخص‌شدن نتایج آزمایش کرونا برگزار نخواهد شد.

تهران - ایرنا - وزیر امورخارجه ایران در پایان مجلس دهم و در آستانه شروع مجلس یازدهم از زحمات و خدمات علی لاریجانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

اهواز - ایرنا - اعتراض دوباره مردم بخش «غیزانیه» از توابع شهرستان اهواز به بی‌آبی، وعده مجدد مسئولان برای حل مشکل ظرف 2 هفته آینده را در پی داشته است.

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت آزمایش بالینی داروی «هیدروکسی‌کلروکین» از خانواده کلروکین را روی بیماران مبتلا به کرونا متوقف کرد.

بجنورد - ایرنا - هول و هراس ابتلا به کرونا، میزان اقبال سوادآموزان شیروانی برای شرکت در امتحانات را نسبت به سال قبل کاهش محسوسی داده است.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: با توجه به ذخایر آبی مناسب، زمینه تولید 500 هزار تن شکر در این شرکت فراهم شده است.

ساری - ایرنا - زمین لرزه‌ای با شدت 3.7 ریشتر ساعت حوالی 20 امشب دوشنبه شهر پول از توابع شهرستان نوشهر در استان مازندران را لرزاند.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام هایی جداگانه به آقایان ناصیف حتی همتای لبنانی و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان عید مقاومت را تبریک گفت.

مشهد - ایرنا - وبینار تخصصی بزرگداشت روز ملی فردوسی روز دوشنبه با حضور استادان، پژوهشگران و فردوسی شناسان برجسته داخل و خارج کشور در فضای مجازی برگزار شد.

اهواز - ایرنا - اعضای تیم فوتبال نفت آبادان برای حضوری قدرتمند در ادامه لیگ نوزدهم امروز تست کرونا دادند.

اهواز - ایرنا - دبیر هیات دوومیدانی خوزستان گفت: پیشکسوت ارزنده و اسوه اخلاق دوومیدانی خوزستان امروز دوشنبه درگذشت.