جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - دهیار روستای حمیدآباد بخش مرکزی شوش گفت: یک دستگاه کامیون بدلیل نبود علایم رانندگی به موانع بتنی مسدودکننده جاده دزفول شوش در محل پل حمیدآباد برخورد کرد.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران دقایقی پیش توییت کرد که اجرای طرح های ترافیکی پایتخت باز هم تعویق افتاد.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پیام توییتری نوشت: تا بررسی ستاد ملی کرونا طرح ترافیک در تهران اجرا نخواهد شد.

ساوه - ایرنا - جوانی 23 ساله در روستای «آقچه قلعه» از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه به دلیل غرق شدن، جان خود را از دست داد.

تهران - ایرنا - مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که نظم جهانی به رهبری آمریکا پایان یافته و قرن آسیایی در پیش چشم جهانیان در حال ظهور است.

تهران - ایرنا - گروه های مبارز فلسطینی اعلام کردند: مقاومت مردمی تنها راه برای پس گرفتن سرزمین اشغالی و شکست رژیم صهیونیستی است.

ایرنا - یاسوج - حسین کلانتری و تعدادی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان در پی آتش سوزی جنگل ها و زمین لرزه گچساران به این شهرستان سفر کرده و از نزدیک به بررسی موضوعات پرداخته و بازدیدهایی از برخی نقاط آسیب دیده نیز داشته است.

لندن - ایرنا - نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه (5 خرداد) از برنامه دولت برای آسان کردن محدودیت‌ها برای بازار روز و نمایشگاه خودرو در راستای اجرای مرحله دوم بازگشت به شرایط عادی در این کشور خبر داد.

ایرنا - یاسوج - تلاش نیرو های مردمی، دستگاه های اجرایی، ارتش، سپاه و تشکل های مردم نهاد برای مهار آتش سوزی ارتفاعات خنگ و بنا و قلات شهرستان گچساران ادامه دارد. تا کنون بیش از 300 هکتار از مراتع و جنگل های ارتفاعات خنگ و بنا و قلات شهرستان گچساران در آتش سوخته است.

گچساران - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یکهزار واحد مسکونی در اثر زمین لرزه‌5.2 ریشتری روز یکشنبه شهر دوگنبدان دچار خسارت شدند.

گچساران - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همواره در نیمی از سال در جنگل ها و مراتع این استان شاهد بروز آتش سوزی هستیم بنابراین ایجاد پایگاه اطفای حریق در کهگیلویه و بویراحمد الزامی است.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد که وفاق ناشی از کنترل ویروس کرونا در کشور را به تفرقه و سیاست‌زدگی آلوده نشود.

تهران - ایرنا - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه سناریوی کرونا در تهران به عنوان افت قطعی و پایان یافته نیست تاکید کرد: شهروندان با دقت بیشتر ملاحظات بهداشتی را رعایت کرده و خستگی و گذشت زمان نباید باعث تسامح در رعایت اصول بهداشتی و حفاظتی شود.

ایرنا - یاسوج - روستای توریستی بردپهن زیلایی ازتوابع بخش مارگون با طبیعتی بکر در فاصله ی 160 کیلو متری مرکز استان کهگلویه و بویر احمد و در جهت شمال غربی این استان هم مرز با استان چهار محال و بختیاری واقع شده است.

تهران - ایرنا - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت که با تدابیر سرپرست وزارت صمت و همزمان با عید سعید فطر و با افزایش شمارگان تولید و عرضه خودرو، قیمت محصولات ایران خودرو در بازار در چند روز اخیر کاهش چشمگیری داشته که این روند همچنان ادامه دارد.

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه های ورزشی استان همچنان حق فعالیت ندارند و با باشگاه های متخلف برخورد می کنیم.