شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد که این برج همزمان با عید سعید فطر نور افشانی می شود.

تهران - ایرنا - استاندار تهران از تلاش مدیریت شهری دوره پنجم و کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران برای جلوگیری از شهر فروشی و حفظ قواره شهر قدردانی و تشکر کرد.

تهران - ایرنا - تیمی از پژوهشگران بین‌المللی، بازدم بازدیدکنندگان را به عنوان عامل اصلی محو و کمرنگ شدن تابلوی «جیغ» شناسایی کردند.

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی کادر فنی تیم‌های ملی کشتی و مسوولان فدراسیون برای بررسی تقویم مسابقات، برگزار شد.

رشت _ ایرنا_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: نماز عید سعید فطر در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت و سایر بقاع متبرکه دارای شرایط لازم استان برگزار می شود.

مهاباد - ایرنا - آیین‌های ویژه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمدصادق فرزامی» از شهدای والامقام تکاب در فتح خرمشهر، رژه خودرویی و رزمایش دفاع بیولوژیک با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد. عکس از: امیرخالق نژاد

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر تکاب گفت: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای مایین‌بلاغ این شهرستان به یک مرد 60 ساله سانحه دیده در دامنه کوه «بلقیس» تکاب امدادرسانی کرده و وی را نجات دادند.

تهران - ایرنا - به غیر از 6 بازیکن بارسا، بقیه بازیکنان این تیم جایگاه امنی برای حضور در ترکیب ندارند و ممکن است هر اتفاقی برایشان رخ دهد.

انزلی - ایرنا - سرپرست شهرداری بندرانزلی گفت: در جهت افزایش ماندگاری مسافر و شناساندن جاذبه های گردشگری و تاریخی بندرانزلی، برج ساعت (مناره) تاریخی این شهر ساحلی از روز دوشنبه آغاز می شود.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی با اشاره به سود بالای دلالان با سوء‌استفاده از پیله‌وران در مناطق مرزی استان گفت: این امر موجب شده تا نظیر موضوع کارت‌های بازرگانی، پیله وران نیز 135 میلیارد تومان بدهی مالیاتی داشته باشند.

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: نماز عید فطر امسال به دلیل مقابله با انتشار ویروس کرونا، در سطح این شهرستان برگزار نمی‌شود.

محمدرضا رافع در گفتگو با خبر تصویری ایرنا24 گفت علت تداوم ریزش بازار ایجاد ترس و استرس در دل سرمایه‌گذاران بورس است.

موسیقی‌دانان ایرانی از جمله اقشار فعال در روزهای قرنطینه کرونا بوده‌اند و دراین روزهای منتهی به عید فطر هم برنامه‌هایی را با توجه به محدودیت‌های این روزها تدارک دیده‌اند.

ارومیه - ایرنا - شهردار ارومیه گفت: تقاطع غیرهمسطح آذربایجان که در ورودی این شهر از مهاباد و اشنویه احداث شده، تا پایان امسال به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفت‌وگو با دکتر ناصر مهدوی دین‌پژوه و شارح مثنوی، قسمت نوزدهم

با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر نقویان در برنامه «میوه دین‌داری»، روز بیست‌ونهم ماه مبارک رمضان