شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در سامانه رصد اشتغال دولت تعهد 935 هزار شغل را داده بود که سهم استان تهران در سال گذشته و امسال 96 هزار شغل است.

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: شهدای انقلاب اسلامی با نثار جان خود، اقتدار و صلابت را به ملت ایران اسلامی هدیه کردند.

بندرعباس - ایرنا - تبلور روح حماسی و صهیونیست‌ستیزحاج قاسم سلیمانی در وجود رزمندگان فلسطینی موجب استحکام محور مقاومت در نیم قرن اخیر شده و امید به آزادی قدس شریف بعد از 830 سال که صلاح الدین ایوبی رقم زد را صد چندان کرده است.

امروز سوم خرداد، از یک‌سو مقارن با آزادسازی خرمشهر است که تیتر بسیاری از روزنامه‌ها را به خود اختصاص داده و از سوی دیگر یک روز پس از قدس است و به همین دلیل بسیاری از روزنامه‌ها از رفراندوم برای فلسطین نوشته‌اند.

تهران - ایرنا - مسلمانان در کشورهای جنوب شرق آسیا پس از یک ماه عبادت و روزده‌داری، عید سعید فطر را فردا (یکشنبه) جشن می‌گیرند.

اهواز - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی شهرستان اندیکا گفت: برداشت گندم و جو از مزارع دیم و آبی این شهرستان آغاز شد.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکاب با بیان اینکه بازار این شهر بزرگترین بازار روباز تاریخی کشور به‌شمار می‌رود گفت: تخریب بافت تاریخی این بازار به منظور نوسازی و بازسازی مغازه‌ها، به امری نگران‌کننده تبدیل شده است.

زنجان - ایرنا - رییس هیات‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت: دستگیری و کمک به نیازمندان نه از روی احساسات و عاطفه بلکه باید بر اساس عقلانیت و با هدف بزرگ باشد.

تهران - ایرنا - مستند «چشم‌ها و دست‌ها» در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش رسمی «ویترین جهان» جشنواره «هات‌داکس» موفق به کسب نشان افتخار هیات داوران این جشنواره شد.

تهران - ایرنا - عضو حقوقدان شورای نگهبان در بررسی لایحه ایجاد 3 منطقه آزاد تجاری - صنعتی در این شورا گفت: بسیاری از مناطق آزاد متاسفانه در سال‌های اخیر به جای حرکت در راستای فلسفه وجودی‌شان به افزایش بی‌رویه کالا و گسترش قاچاق دامن زده‌اند.

اراک - ایرنا - مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف این استان در 24 ساعت گذشته تا هشت درجه سانتیگراد گرمتر شد.

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب از وقوع یک فقره آتش سوزی در مزارع این شهرستان خبر داد وگفت: در این آتش سوزی گسترده 6 هکتار از مزارع کشاورزی طعمه حریق شد.

تهران - ایرنا - واکسن کرونا هنوز نرسیده درگیر بازی‌های تجاری شده؛ نخستین سو استفاده را نیز شرکتی که بیشتر از همه به تولید انبوه واکسن نزدیک شده، انجام داده است.

شیراز - ایرنا - مدیر واحد مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشکده پزشکی لارستان با تاکید بر اینکه تشخیص قطعی بیماری کرونا بوسیله نمونه‌گیری از ترشحات حلق و بینی دقیق است هر گونه ایجاد شائبه در این آزمایش ها را رد کرد.

اهواز - ایرنا - مردم 44 روستای دهدز از توابع شهرستان ایذه با مشکل قطعی و افت فشار آب دست و پنجه نرم می‌کنند و تاکنون اقدام موثری برای رفع مشکل آنها انجام نشده است.

گناوه - ایرنا - دهیاران روستاهای بخش مرکزی گناوه می‌گویند: شرکت‌های نفتی مستقر در این منطقه نسبت به اجرای تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال روستاهای این شهرستان غافل شده‌اند.