یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - مردم مسلمان پاکستان در حالی به استقبال عید فطر که در این کشور معروف به «عید شیرین» است، می‌روند که سیر صعودی مبتلایان به ویروس و افزایش جان باختگان ناشی از این بیماری از یک طرف و حادثه سقوط هواپیمای مسافربری این کشور از طرفی دیگر، لذت این عید را برای پاکستانی‌ها تلخ کرده است.

تهران_ ایرنا_ خدمات مترو تهران و حومه در تمامی خطوط هفتگانه تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر رایگان است.

بندرعباس - ایرنا -600 بسته کمک معیشتی به مناسبت عید سعید فطر توسط قضات و کارکنان دادگستری هرمزگان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

تهران - ایرنا - اردوی تیم ملی فوتسال از نیمه دوم خردادماه با حضور بازیکنان جوان برگزار خواهد شد.

کرمان - ایرنا - شهردار رفسنجان از برگزاری جشنواره ملی عکس "از چشم دختران ببینیم " در آستانه میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد.

تهران - ایرنا - بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی و همچنین قدردانی از فعالان این عرصه در سطح ملی و بین المللی، جایزه بین‌المللی احسان را برگزار می‌کند.

اردبیل _ ایرنا _ سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس با برگزاری برنامه‌های محدودی بلحاظ شرایط کرونایی در خلخال گرامی داشته شد.

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، میانگین مصرف گوشت قرمز در این استان را 16 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: این مصرف در سال گذشته به 4 کیلوگرم کاهش یافت.

کرمانشاه - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب ثلاث‌باباجانی گفت: میزان آب شرب ورودی به شهر تازه‌آباد و 6 روستای این شهرستان 6 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

سعید اسلامی بیدگلی در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید توسعه ابزارهای مالی که به دو طرفه شدن بازار کمک می‌کنند یکی از نیازهای ضروری امروز بازار است.

تهران - ایرنا - صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخستین فراخوان خود برای حمایت از طرح‌های پسادکتری فناورانه (پسافن) را منتشر کرد تا با این حمایت دانش‌آموختگان برتر مقطع دکتری توانمندتر شوند.

ایلام - ایرنا - رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام از استقرار پنج گروه ستاد استهلال ماه شوال در این استان از غروب امروز شنبه سوم خردادماه خبر داد.

همدان - ایرنا - فرماندار اسدآباد از اضافه شدن یک شهر جدید به این شهرستان خبر داد و گفت: با تصویب دولت دو روستای بخش مرکزی اسدآباد ادغام و به شهری با نام «پالیز» تبدیل شد.

قزوین - ایرنا - معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: 160 سالمند با سن بیش از 60 سال در مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی استان نگهداری می‌شوند و به صورت رایگان از خدمات متنوع آنها استفاده می‌کنند.

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که وزش به نسبت شدید، غبار محلی و افزایش دما برای سه روز آینده استان پیش بینی می شود.

تهران - ایرنا - محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال برنامه رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری و دره اردن، همکاری‌های امنیتی با این رژیم را قطع کرده اما وی در گذشته نسبت به چنین وعده‌هایی پایبند نبوده است و حالا برخی طرف های اسرائیلی پیش بینی می کنند که وی به همکاری و تعامل با تل آویو، حتی به صورت مخفیانه ادامه خواهد داد.