شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زاهدان - پیکر مطهر ستوانیکم شهید آرمان ارباب و استوار دوم شهید مسعود شهرکی از ماموران نیروی انتظامی سرباز امروز / شنبه / با حضور رییس پلیس آگاهی ناجا، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مردم انقلابی زاهدان تشییع و پیکر شهد ارباب در گلزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد و پیکر شهید شهرکی نیز به زادگاهش زابل انتقال یافت. عکس: حسین سرحدی

تهران - ایرنا - وزارت کشور مصر از خنثی‌سازی عملیات یک گروه تروریستی توسط ارتش این کشور در شمال «صحرای سینا» خبر داد.

تهران - ایرنا - دبیر جشنواره مجازی «تئاتر + خانه» علاوه بر غیرقابل پیش‌بینی بودن استقبال پرشور مردم از این رویداد، گفت: جذاب‌ترین ویژگی این رخداد حضور تمامی اعضای یک خانواده از کمترین تا بیشترین سهم در تولید آثار نمایشی و ارائه آن به جشنواره بود.

مشهد - ایرنا - باندهای سرقت مسلحانه 19 کیلو شمش طلا در مشهد و قاتلان نزاع دسته‌جمعی در اقدامی ضربتی توسط پلیس خراسان رضوی شناسایی و به دام پلیس افتاده اند، در مجموع تا کنون 16 متهم در این سه پرونده دستگیر شده‌اند.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اعلام کرد: تعرفه باشگاه‌های ورزشی استان بین 15 تا 20 درصد از ابتدای خرداد ماه افزایش پیدا کرده است.

ساری - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خواستار ورود جدی خیران برای اتمام ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان در ساری شد.

همدان - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همدان با بیان اینکه انبار نفت نوشیجان بهره‌برداری و زیرساخت‌های ایمنی، فنی و عملیاتی این طرح اصلاح شد، گفت: از این پس بنزین جایگاه‌های سوخت ملایر، نهاوند و تویسرکان از این انبار تامین می‌شود.

اردبیل - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل اعلام کرد: هم اکنون 180 طرح پژوهشی و تخصصی در بخش‌های مختلف کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل در حال اجراست.

زاهدان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: رشادت، وفاداری و از خودگذشتگی شهدا رمز پایداری و امنیت کشور است.

اردبیل - ایرنا - در آستانه تعطیلات عید فطر انبوه مسافران و گردشگران به شهرستان خلخال سفر کردند.

تبریز - ایرنا - امام جمعه شهرستان گوگان در آذربایجان‌شرقی گفت: خانواده‌های کم‌بضاعت در رزمایش مواسات و همدلی سرکشی شدند که یکی از ویژگی‌های قابل اتکای این رزمایش در ماه میهمانی خدا است.

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد شاهرود با بیان اینکه ارایه مجوز دریافت فطریه با شورای زکات است، افزود: براساس تصمیم گیری شورای زکات این شهرستان جمع‌آوری فطریه با کمیته امداد بوده و هر موسسه خیریه‌ای برای این منظور باید از شورای زکات اجازه بگیرد.

خرم‌آباد - ایرنا - معاون فرماندار پلدختر گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی جنوب و توقف رانندگان و مسافران در ورودی و خروجی‌های شهر، گندزدایی و ضدعفونی اغذیه فروشی‌ها امری ضروری است.

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل 540 حلقه لاستیک قاچاق در عملیات پلیس مشگین‌شهر خبر داد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 2 هزار و 67 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در مساجد اقامه نماز شهرها و روستاها، معابر، محلات و میادین استان برای جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم دایر خواهد شد.

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کانون‌های گرد و غبار در حدود یک میلیون و 90 هزار هکتار از اراضی استان اصفهان گسترده است که مخاطرات مختلف مانند آلایندگی هوا و خسارت به زیرساخت‌ها را به‌همراه دارد.