شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از شهرداری ارومیه و تلاشگران احداث تقاطع غیرهمسطح آذربایجان گفت: روان‌سازی ترافیک مهمترین نیاز شهرهای بزرگ است که این مهم توسط مدیریت شهری ارومیه نیز در دستور کار قرار دارد.

کرج - ایرنا - همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه استان البرز در امامزاده محمد (ع)‌کرج گلباران و عطرافشانی شد.

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعداز ظهر امروز / شنبه سوم خرداد ماه / باد نسبتا شدید تا شدید و پدیده گرد و غبار، رگبار باران و رعد و برق این استان را فرا می‌گیرد.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس به بشار رسن قول داده تا پایان هفته میزان دریافتی او را به سایر بازیکنان نزدیک کند.

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت اعلام کرد که شهردار مشکین دشت پس از استیضاح با رای اکثریت اعضای شورا بر کنار شد.

تهران - ایرنا - «یک آدم نقاشی کن!»، جدیدترین اثر «فریبا کلهر»، نویسنده نام‌آشنای حوزه کودک و نوجوان به بیان مفهومی فلسفی برای کودکان پرداخته است.

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: ساختمان تعداد قابل توجهی از مدارس مورد استفاده دانش‌آموزان در این شهرستان کهنه و فرسوده شده و استحکام لازم در برابر حوادث قهری همچون زلزله را ندارند.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد بعد از تعطیلات تا حدودی فشار فروش در سهم‌های بزرگ و بنیادی کاهش پیدا کند و نوسان کمتری را در بازار شاهد باشیم.

مسکو - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه روسیه و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای این کشور اعلام کرد: مسکو تمام تلاش خود را برای اطمینان از عدم تحریم تسلیحاتی دوباره ایران به کار خواهد گرفت.

کرمانشاه - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، از تصویب پنج طرح سرمایه‌گذاری گردشگری با اعتبار 157 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) مراکز غیردولتی هستند که با تاسیس آنها دسترسی به خدمات این سازمان آسان‌تر شده است.

تهران - ایرنا - سردار آزمون از سوی سایت ترانسفرمارکت در بین 10 ستاره ارزشمند قاره کهن قرار گرفت.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: سال گذشته بیش از 20 کیلومتر از شبکه روشنایی معابر این کلان شهر با 35 میلیارد و 271 میلیون ریال اعتبار اصلاح شد و توسعه یافت.

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن ابراز نگرانی نسبت جدی نگرفتن ضوابط و پروتکلهای بهداشتی در مراکز تجاری بر فرهنگ سازی و رعایت دقیق این ضوابط در تاکید کرد.

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش وپرورش دیلم استان بوشهر گفت: فرهنگیان دیلم در مقابله با کرونا علاوه بر حفظ سنگر تعلیم و تربیت فداکارانه در عرصه سلامت مردم پیشگام و پیشقدم شدند و در برابر شیوع این بیماری بخوبی ایفای نقش کردند.

کرج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس دستور قضایی برای ساماندهی معتادان متجاهر در فردیس صادر کرد.