شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: تمهیدات لازم در راستای تسهیل تردد و تأمین امنیت و امکانات بهداشتی و درمانی عشایر جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق عشایری در هنگام کوچ به مناطق ییلاقی در حال انجام است.

شیراز - ایرنا - فاز نخست آب شیرین کن در سایت صنایع انرژی بر لامرد با استفاده از ظرفیت‌های فنی داخلی به بهره‌برداری رسید.

یزد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: با کمک خیران، اصناف و مردم شهرستان 350 بسته مواد غذایی به ارزش 87 میلیون تومان هفته گذشته در دومین مرحله رزمایش مواسات در اختیار نیازمندان و افرادی که به نوعی ویروس کرونا زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داد، گذاشته شد.

ارومیه - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر ورود امواج بارشی به استان است که احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معابر شهری بر اثر این امر وجود دارد.

شیراز - ایرنا - مسئول مرکز نجوم و رصدخانه آستان حضرت سید علاءالدین حسین (ع) در شیراز گفت: امسال برای رویت هلال ماه شوال به دلیل شیوع کرونا گروه‌های رصد به مناطق مرتفع خارج از شهر اعزام نمی‌شوند و موضوع در رصدخانه آستان مقدس سیدعلاالدین حسین (ع) شیراز دنبال می شود.

غزه - ایرنا - مردم، شخصیت ها، شبکه های اجتماعی و رسانه های فلسطین، دقایقی بعد از سخنرانی آنلاین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، به جایگاه انعکاس و بازتاب سخنان ایشان تبدیل شد و فلسطینی ها حرف های دل خود را بی واسطه در شبکه های اجتماعی منتشر کردند با تاکید بر این نکته که ایشان بخوبی تبیین کردند خطر بسیار فراتر از فلسطین و بهترین گزینه مقاومت و...

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی، تنوع مدارس در ایران را امری اجتناب‌ناپذیر ارزیابی و اعلام کرد: انواع مدارس عمدتا بر انواع دانش‌آموز متمرکز است نه انواع مدیریت و محتوایی که می‌تواند زمینه‌ساز تحول باشد.

تهران - ایرنا - روز گذشته آخرین جلسه علنی دهمی‌ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد که با عکس یادگاری نمایندگان پایان یافت. مجلس دهم از هشتم خرداد ماه سال 1395 آغاز به کار کرد و روز گذشته پس از چهار سال به کار خود خاتمه داد. حوادث و رخدادهای زیادی در کشور در طول این چهار سال رخ داد.

گرگان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز بزرگ و حماسه آن، از جمله بزرگ‌ترین افتخارات مهم و به‌یادماندنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی اظهارنظرها فشارها را روی پرسپولیس زیاد کرد و بهتر است به جای ایجاد حاشیه، شرایط را برای برگزاری بهتر لیگ مهیا کرد.

تهران - ایرنا - مقامات ایالتی آلابامای آمریکا ضمن تایید بیشترین موارد ابتلا به کویید -19 از زمان بازگشایی مراکز عمومی این ایالت جنوبی، از کمبود تخت‌های مراقبت ویژه (ICU) مرکز این ایالت خبر دادند.

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم بادرنظر گرفتن شرایط موجود استان، در ایام عید فطر به دید و بازدید نروند و از طریق تلفن و با استفاده از فضای مجازی عید سعید فطر را به همدیگر تبریک بگویند.

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار را در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار داد.

اردبیل _ ایرنا _ فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم گفت: تردد هر نوع کامیون و یا وسایط نقلیه سنگین در مسیر راه‌های ارتباطی خلخال - استان گیلان در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به افزایش ویروس کرونا ورود پلاک های غیربومی به بروجرد ممنوع اعلام شده و راهور و پلیس راه نیز خودرو با پلاک غیر بروجرد را توقیف کنند.

تهران_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد: در صورت فعال شدن اوراق مشارکت یک هزار میلیارد تومانی مترو می توانیم امسال 11 ایستگاه جدید در خطوط 6 و 7 افتتاح کنیم.