یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: برای تکمیل پنج تصفیه‌خانه در شهرهای استان، 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تبریز - ایرنا - فرماندار خداآفرین گفت: با توجه به وضعیت ترانزیتی شهرستان و همجواری بخش گرمادوز آن با استان اردبیل، بیشتر سرقت‌ها توسط سارقان غیربومی انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - سخنگوی کاخ سفید هنگام بزرگنمایی سخاوتمندی ترامپ، ناخواسته جزئیات حساب بانکی وی را لو داد.

حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آغاز مرحله چهارم مدیریت و مقابله با کرونا گفت: به مرحله مدیریت بیماری وارد شده‌ایم و 10 استان در مرحله مهار هستند و امیدواریم به تدریج بقیه استان‌ها اضافه شود. رئیس جمهوری تاکید کرد: عده ای در کشور دنبال هراس افکنی بیماری کرونا هستند که نباید بپذیریم، برخی می‌خواهند فضای روانی جامعه را ناامن کنند و به مردم القا کنند که...

شیراز - ایرنا - دو نفر شامگاه جمعه به علت سقوط در استخر پلیمری در بخش درودزن شهرستان مرودشت غرق شدند.

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: رحمت الهی در وجود انسان حاصل تحقق یافتن دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان پس از یک ماه عبادت و بندگی است.

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر دست بالای پروردگار بر هیبت پوچالی دشمنان اسلام بود.

کیش - ایرنا -، ساعات کاری بانکها و موسسات مالی و اعتباری مستقر در جزیره، جهت ارائه خدمات به مشتریان، از سه شنبه ششم خرداد به روال گذشته برمی گردد.

شیراز - ایرنا - حدود یک ماه پیش 2 قلاده توله خرس قهوه ای سرگردان با گزارش روستائیان در اطراف منطقه کامفیروز شهرستان مرودشت زنده گیری و به شیراز منتقل شدند. توله‌ها که به دلیل جدا افتادن از مادر و تحمل گرسنگی و تشنگی طولانی مدت در آستانه مرگ بودند با تلاش دامپزشکان اداره کل حفاظت محیط زیست فارس از مرگ حتمی نجات یافتند همچنان تلاش برای بازپروری این خرس‌ها ادامه دارد.

تهران - ایرنا - اولین فاز کارآزمایی بالینی واکسن کووید -19 در مقابل SARS-CoV-2 در انسان ایمن و امیدوارکننده گزارش شده است.

تبریز - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب اعلام کرد: تاکنون 200 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

تهران - ایرنا - بیش از سه میلیون و 400 و 81 هزار نفر به ارزش پنج هزار و 886 میلیارد تومان در پذیره‌نویسی صندوق‌های (ETF) مشارکت کردند که این موضوع بیانگر تشکیل بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس از نظر ارزش سرمایه‌گذاری و تعداد سهامداران است.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: 184 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات از محل طرحهای اشغال‌زایی روستایی و فراگیر به متقاضیان سرمایه‌گذاری حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این استان پرداخت شد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با بیان اینکه سوم خرداد روزی به یادماندنی است که نسل به نسل به یادگار می‌ماند، گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌هایی از قبیل برگزاری یادواره 43 شهید استان در عملیات بیت المقدس به صورت مجازی، رژه تاکسی‌ها با چراغ روشن و به صدا درآمدن مارش نظامی برگزار می‌شود.

ایرنا - شیراز - مدرسه خان به یادگار مانده از دوره صفوی در خیابان لطفعلی خان زند شیراز و در نزدیکی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) واقع است. این مدرسه، روزگاری محل تدریس صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام شیرازی معروف به ملاصدرا و صدرالمتألهین فیلسوف شیعه ایرانی سده یازدهم هجری قمری و بنیانگذار حکمت متعالیه بود و در عصر کنونی نیز کانون تدریس علوم دینی است.

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: پساب فاضلاب شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، بروجرد و الیگودرز به منظور جلوگیری از ورود به زمینهای کشاورزی خریداری و در رودخانه رها شده است.