دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: بدترین شیوه مدیریتی توجیه گری است و مدیران باید از بکارگیری این شیوه خودداری کنند.

مهاباد - ایرنا - بیش از چهار هزار بطری انواع مشروبات الکلی که در یک عملیات در مناطق مرزی اشنویه کشف شده بود پس از کسب مجوز از مراجع قضایی امحا شد.

تهران - ایرنا - پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه آخرین جمعه ماه رمضان المبارک 1441 و روز قدس، لوح «قدس، خرمشهر دیگر می‌شود» را منتشر می کند.

ایرنا - شیراز - پیکرهای مطهر چهار نفر از شهدای سانحه دریایی شناور کنارک متعلق به ارتش جمهوری اسلامی روز پنجشنبه از فرودگاه شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) تشییع شد. سه نفر از این شهدا امروز در شهرستان‌های خرامه و رستم و یک شهید دیگر فردا (جمعه) در شهرستان ممسنی تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: اهمیت شب قدر به اندازه‌ای است که برخی علما یک سال شب زنده‌داری کرده و احیا می‌گرفتند تا فضیلت آن را درک کنند.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد پس از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و همراهانش را یک فراز تاریخی برشمرد و آن را کم نظیر توصیف کرد.

تهران - ایرنا - کشورهای بزرگ، آمار رشد اقتصادی سه ماهه را منتشر کرده‌اند. اعداد رشد، در تمام کشورها در بازه منفی قرار دارد و از ویرانگری‌های ویروس کرونا فقط در سه ماه، روایت می‌کند.

تهران - ایرنا رییس فدراسیون شطرنج امروز (پنجشنبه) با صدور احکامی جداگانه اعضای جدید کمیته فنی این فدراسیون را منصوب کرد.

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طبق نقشه‌های پیش‌یابی و پیش‌بینی در استان وزش باد شدید توام با گرد و غبار محلی از روز جمعه در استان آغاز می‌شود.

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: هشت هزار و 547 جلد کتاب در قالب طرح بهارانه در کتابفروشی‌های منتخب این استان به فروش رفت.

آستارا - ایرنا - 10 نفر از عالمان اهل سنت آستارا در آستانه عید سعید فطر به پاس تبلیغ دین اسلام در روستاهای این شهرستان، تجلیل شدند.

تهران - ایرنا - کشورهای آسیایی عضو APO در دوره زمانی 2010 تا 2017 سهم 30 درصدی از رشد اقتصادی را از محل بهره‌وری تجربه کرده‌اند، حال آنکه از 2.2 درصد رشد اقتصادی در ایران، سهم عمده (حدود 75 درصد) حاصل سرمایه‌گذاری غیر فناوری اطلاعات بوده است.

مشهد - ایرنا - مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون همزمان با اجرای طرح ویژه بازرسی ضیافت، هزار و 403 پرونده تخلف به ارزش 122 میلیارد ریال برای صنوف استان تشکیل شد.

رشت - ایرنا - رئیس سازمان چای کشور گفت: از نهم اردیبهشت ماه تا کنون؛ 49 هزار تن برگ سبز از چایکاران گیلان خریداری شده که این میزان نسبت به سال گذشته نشان دهنده افزایش 4 درصدی است.

شیراز - ایرنا - سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان شعبه شیراز با بیان اینکه فعالیت‌های خیرخواهانه این بنیاد در روزهای همه گیری کرونا دوچندان شده است افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان 114 بسته معیشتی با مشارکت و همراهی نیکوکاران بین نیازمندان در شیراز توزیع شده است.

اصفهان - ایرنا - آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید میزان زکات فطره و کفاره روزه را اعلام کرد.