دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله نوری همدانی و آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس تقدیر و تشکر کردند.

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: در رزمایش کمک مومنانه که با مشارکت فرهنگیان برگزار می‌شود، 560 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

مسکو - ایرنا - مدیر مرکز مشارکت تمدن‌های دانشگاه روابط بین‌الملل مسکو وابسته به وزارت خارجه روسیه معتقد است که هر گونه راه‌حل برای مساله فلسطین بدون مشارکت مردم این سرزمین به شکست می‌انجامد.

ارومیه - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: طبق ضوابط و قوانین شکار و صید، نگهداری و فروش گونه‌های ممنوعه وحشی از قبیل سنجاب، کبک و سهره ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

تهران - ایرنا - زهیر حمدی نماینده مجلس مردمی تونس روز پنجشنبه با اشاره به سیاست‌های رژیم‌های عربی در عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها تاکید کرد، جنایات ترامپ علیه مردم فلسطین بی سابقه است و در این شرایط ملت‌های و دولت‌های اسلامی باید به وظیفه خود در دفاع از مردم فلسطین عمل کنند.

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان نتیجه غربالگری مستمر و بیماریابی فعال است.

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: بحران کرونا رخدادی جهانی است که اقدامات مختلفی را از سوی کشورهای گوناگون جهان به دنبال داشته است و آینده جدیدی را برای ما خواهد ساخت.

تهران - ایرنا - ناسا در تلاش برای گردآوری اطلاعات لازم برای سفرهای بعدی به ماه و مریخ، به دنبال متخصصان قرنطینه اجتماعی است تا مدت 8 ماه را در یک آزمایشگاه روسی سپری کنند.

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز گفت: تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بار ترافیکی از کرج به سمت چالوس دقایقی پیش یک طرفه شد.

پکن - ایرنا - دیپلمات پیشین و کارشناس مسایل خاورمیانه در چین، لبیک مسلمانان جهان به فراخوان امام خمینی (ره) برای مشارکت در "روز جهانی قدس" را بیانگر این نکته دانست که فلسطین هنوز در قلب جهان اسلام است و تلاش صهیونیست ها برای فراموشی مساله فلسطین در افکار عمومی جهان، نتیجه نداده است.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان روز پنجشنبه اول خرداد 1399.

مراغه - ایرنا - رییس اداره بهزیستی مراغه با اشاره به ارایه خدمات توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و اشتغال و مشارکت‌های مردمی از سوی این اداره، گفت: در سال گذشته، 42 هزار و 775 نفر در این شهرستان از خدمات مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های اجتماعی بهزیستی بهره‌مند شدند.

مهاباد - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: اجاره هرگونه منزل شخصی به مسافران جهت اقامت ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلمب خواهد شد.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: یک میلیارد ریال اجاره‌بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در این شهرستان به مستاجران بخشیده شد.

تهران - ایرنا - «طلا» آخرین ساخته پرویز شهبازی که به تازگی اکران اینترنتی خود را آغاز کرده، فیلمی است که خوب شروع می‌کند و مهمتر از آن خوب به پایان می‌رسد؛ فیلم طلا به‌خوبی شیوه ناخوشایند پایان باز را که این روزها به یک مد هنری در فیلم‌سازی بدل شده است، می‌شکند.

تهران - ایرنا - نخستین مورد اتهام تروریستی در کانادا در ارتباط با جنبش‌های زن ستیزی به یک جوان 17 ساله به دلیل قتل یک زن داده شد.