دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - چهارمین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه روز پنج‌شنبه در شهرستان فریدونکنار استان مازندران آغاز شد.

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام باید امسال در این استان اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و همه ظرفیت و توان برای تحقق این مهم به‌کار گرفته شود.

کرج - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عنوان داشت که عدالت جنسیتی تکلیف قانون برنامه ششم توسعه است که برگرفته از تفکر قرآنی و نشات گرفته از نگاه دینی ما است.

سمنان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: 158 فقره گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی دارای استاندارد با هدف جلوگیری از ورود محصولات نامرغوب سال گذشته در این استان صادر شد.

ساری - ایرنا - میرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از رونمایی آغاز پروژه جداسازی محوطه کاخ صفی‌آباد بهشهر خبرداد.

همدان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در روز عید سعید فطر، 690 پایگاه در مسجدها و مراکز نیکوکاری این استان برای جمع‌آوری زکات فطریه پیش‌بینی شده‌است که 170 پایگاه آن در شهر همدان قرار دارد.

بوشهر - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: مردم بهترین قاضی برای قضاوت عملکرد مدیران هستند و این امر نیز مستلزم اطلاع رسانی بموقع روابط عمومی‌های دستگاه‌ها است.

اردبیل - ایرنا - نماینده مجری سد بفراجرد و طرح آبرسانی به شهر خلخال گفت: کار آزادسازی بخشی از آب ذخیره شده در پشت سد خانقاه بفراجرد این شهرستان متوقف می‌شود.

تهران - ایرنا - کابینه اضطراری صهیونیستی با ائتلاف دو رقیب پیشین روز یکشنبه تشکیل‌شد اما تهدیدهای بسیاری برای خود تراشیده‌است؛ از همپیمان پیشین و اپوزیسیون جدید مجلس (کنست) که از دایره قدرت بیرون مانده‌اند تا احتمال فراوان اختلاف آتی اعضای دو گروه در کابینه سی‌وپنجم و همچنین فشار دولت‌های عربی، اروپایی و فلسطینیان که طرح‌های آتی صهیونیست ها را به منزله پایان توافق‌های پیشین می‌دانند.

ساری - ایرنا - مازندران 2هزار هکتار باغ گیلاس دارد و نخستین برداشت این میوه بهاری از حدود یکهزارو 500هکتار از باغ‌های لاریجان آمل آغاز شده است.

تهران - ایرنا - رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هر فردی در هر استان اگر دارو یا روش درمانی برای کرونا ایجاد کند باید به دانشگاه علوم پزشکی محل زندگی خود مراجعه کند و تمام این داروها و روش‌ها باید مورد تایید کمیته علمی کرونا قرار بگیرند.

ایرنا - ایلام - اولین موزه سنگواره (فسیل) ایلام که هنوز افتتاح رسمی نشده است. سنگ های این موزه توسط جوان ایلامی از مناطق مختلف استان گردآوری و به نمایش درآمده است. در این موزه بخشی از تاریخ و جغرافیای ایلام برای علاقه مندان زمین شناسی به نمایش گذاشته شده است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه شهروندان وجوه فطریه را از طریق منابع مطمئن واریز کنند، گفت: پیش بینی می شود در تعطیلات چند روزه سفرهای بین شهری داشته باشیم که ایمن سازی منازل می تواند از بروز سرقت جلوگیری کند.

شیراز - ایرنا - فرمانده سپاه جهرم گفت: رزمایش مواسات در جهرم با اهدای 2هزار و یکصد بسته معیشتی با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه فجر استان فارس، هیأت رزمندگان و دفتر آستان قدس رضوی برگزار شد.

تهران - ایرنا - به دلیل شیوع ویروس کرونا و وجود محدودیت در برگزاری تجمعات فیزیکی، اجتماع بزرگ حامیان فلسطین در روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان از بخشودگی اجاره بهای ایام تعطیل و قرنطینه کرونا برای مهدکودک های خصوصی که در املاک بهزیستی استان فعالیت دارند، خبر داد.