دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان داورزن در استان خراسان رضوی گفت: به علت رعایت نکردن مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی احتمال بازگشت این شهرستان به وضعیت قرمز وجود دارد.

بجنورد - ایرنا - شهردار شیروان گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار، از محل بودجه مصوب امسال شورای شهر برای آسفالت معابر و گذرگاههای این شهر در نظر گرفته شده است.

کرج - ایرنا - معاون امور برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تمام فعالیت های درج شده در سند ارتقا جایگاه زنان و خانواده با هدف اجرایی شدن هر چه بیشتر و بهتر آن پایش و رصد می شود.

ساری - ایرنا - نمایندگان منتخب مردم مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست شورای اداری استان خواهان وحدت و همدلی برای توسعه و پیشرفت مازندران شدند.

تهران - ایرنا - کاخ الیزه اعلام کرد که رییس جمهوری فرانسه از برگزاری حضوری نشست گروه هفت در صورتی که وضعیت شیوع کرونا این امکان را بدهد، استقبال می‌کند.

ایرنا - یاسوج - نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی از متلاشی شدن باند ترانزیت مواد مخدر به کشورهای اروپایی و کشف 370 کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.

ایرنا - یاسوج - در آیینی با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی از نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دهم شورای اسلامی تجلیل شد.

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: آموزش و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در خصوص مضرات استفاده از مواد مخدر بسیار حائز اهمیت است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

بجنورد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان به مناسبت عید فطر و در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده و همچنین 9 خرداد امسال خبر داد.

اهواز - ایرنا - سر ریز تالاب شیمبار در شهرستان اندیکا بعد از تونل نگین ، آبشاری زیبا خلق می کند که هر ساله از بهمن ماه تا اواخر خرداد خروشان است؛ این آبشار فصلی به نگین و شلا معروف است.

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به فعالیت‌های پیشگیرانه این اداره کل برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: بیش از 730 هزار عدد ماسک تا پایان اردیبهشت ماه در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان خوزستان تولید شده‌است.

کرمانشاه - ایرنا - هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه (اول خرداد) به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل راه و استان از ظرفیت‌های موردنظر به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر کرمانشاه بازدید کرد.(عکاس: بهمن زارعی)

تهران - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، بر حق حاکمیت ملت فلسطین بر قدس شریف و مبارزه و مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد و گفت: امت اسلامی همچنان استوار و پایدار در صف اول مقاومت و مبارزه با دشمن مشترک خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

تهران - ایرنا - توسعه عدالت‌محور در کشور همواره یکی از مهمترین ارکان اقتصاد به شمار می‌رود و از آنجا که معادن و صنایع معدنی از پراکندگی و تنوع در ایران برخوردار است، در این زمینه می‌تواند به برنامه‌های رشد و توسعه در مناطق غیربرخوردار و دورافتاده کشور کمک کند.

شاهرود - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی میامی با بیان این که برداشت گل محمدی از گلستان‌های این منطقه آغاز شد، گفت: امسال 10 تن گل برداشت می‌شود.