دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زاهدان - سه طرح بزرگ آبی، روز پنجشنبه با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس در ارتباط زنده با رییس جمهوری در شمال استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

سمنان - ایرنا - فرماندار مهدیشهربا اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در شیوع کرونا، گفت: پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر امسال میسر نیست.

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به استقبال و درخواست های فراوان علاقه مندان، نخستین جشنواره مجازی روز قدس میراث ماندگار تا پنجم خرداد تمدید شد.

تهران - ایرنا - احزاب و گروه‌های سیاسی در بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تنها راه حل مساله فلسطین را مقاومت در برابر متجاوزان عنوان داشتند.

تهران - ایرنا - سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران فراخوان نگارش مقاله در حوزه توانمندسازی افراد بهبودیافته از اعتیاد را منتشر کرد.

جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت از تعطیلی تمامی ادارات دولتی و بانک‌های این شهر در راستای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا در روز شنبه سوم خردادماه خبر داد.

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک هکر سایبری حرفه‌ای کشور در این استان شناسایی و دستگیر شد.

تهران - ایرنا - دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه ای با گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را نماد تفوق عزت بر ذلت و مقاومت بر سازش دانست و تأکید کرد: بی‌تردید این ابتکار را باید یکی از مهم‌ترین عوامل مهار تجاوزطلبی رژیم صهیونیست و حامیان جنایتکار آن در منطقه دانست.

چابهار - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: واردات کالای اساسی در 2 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 برابر شده که نوید بخش آینده و افق روشن توسعه در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است.

پکن - ایرنا - نشست سالانه کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین عصر امروز پنجشنبه به وقت محلی با حضور مقامات بلندپایه حزب و دولت چین در پکن گشایش یافت.

زاهدان - ایرنا - سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان یک باند بین‌المللی قاچاق موادمخدر صنعتی و سنتی را در زاهدان شناسایی و 11 نفر از اعضای آن را دستگیر کردند.

ساری - ایرنا - محبوبه امینی از اعضای کادر آزمایشگاه شبکه بهداشت فریدونکنار به جمع شهدای سلامت مازندران پیوست.

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: شهردار فردیس طبق قانون تا زمان رسیدگی قانونی به موضوعات مطروحه بر سمت خود باقی می ماند.

کاشان - ایرنا - آرامستان‌های کاشان همزمان با عید سعید فطر تعطیل است و همه معابر منتهی به آنها از روز شنبه مسدود خواهد شد.

بیرجند - ایرنا - امام جمعه اهل سنت اسدیه مرکز شهرستان درمیان گفت: روز قدس روز مهمی در جهان اسلام است که توسط امام خمینی (ره) نامگذاری شد و تمامی مسلمانان جهان در قبال مساله فلسطین مسوول هستند.

تهران - ایرنا - این کلماتی که هم‌اکنون در حال خواندن آن‌ها هستید، مسیر بسیار پر و پیچ و خمی را پشت سر گذاشته‌اند تا ما امروز بتوانیم با آن با یکدیگر حرف بزنیم، بنویسیم و از روی آن بخوانیم. «زبان فارسی» را می‌گوییم، زبانی با قدمتی بسیار زیاد که از پس حمله قوم‌های فراوان و تلاش برای حذف آن زنده ماند و امروز ما میراث‌دارش هستیم. اما آیا ما به خوبی از آن مراقبت می‌کنیم تا فرزندان‌مان هم...