دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بوستن مشاهیر در بوستان فدک واقع در منطقه چهار مدیریت شهری همدان ایجاد می‌شود.

تبریز - ایرنا - با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

تهران - ایرنا - در شبکه رادیویی جوان، جوانان در روز قدس طوماری را با صدایشان امضا می‌کنند.

تهران - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات اعلام کرد: 7 هزار و 192 مترمربع از اراضی ملی بخش لواسانات از ابتدای سال جاری تاکنون رفع تصرف شد.

استان‌ها - ایرنا - پیکر مطهر شهدای سانحه ناوچه «کنارک»، پیش ازظهر امروز (اول خرداد) در استان‌های زاهدان، بوشهر، شهرکرد، شیراز و گلستان تشییع و به خاک سپرده شد.

کرمان - ایرنا - فرماندار ریگان گفت: استعداد یابی و ایجاد اشتغال در قالب طرح نجات در سه روستای پایلوت این شهرستان اجرا می‌شود.

اسلام‌آباد - ایرنا - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در «کراچی» پاکستان گفت: متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان در منطقه رویای دوستی با رژیم صهیونیستی را برای کسب ثمرات امنیت و ثبات سیاسی در سر می‌پرورانند در حالی که اسرائیل و حامیان آن تنها به دنبال کسب منفعت حداکثری خود و دوشیدن این کشورها بوده و از بیان صریح این هدف شوم خود نیز هیچ ابایی ندارند.

تهران - ایرنا - دانش آموزان و دانشگاهیان در بیانیه‌های جداگانه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کردند که ریشه‌های دولت‌های استکباری همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط مستضعفین عالم خشکانده خواهد شد.

تبریز - ایرنا - رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور اظهار کرد: با توجه به تغییر روند بازاریابی و تبلیغات در دوران پسا کرونا، لازم است با تثبیت مالکیت معنوی آثار هنری عکاسان در فضای مجازی از ظرفیت این بستر برای معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری بهره‌مند شد.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس، استفاده از ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای تبیین فلسفه و اهمیت این روز جهانی برای مردم ضرورت پیدا می کند.

تهران - ایرنا - صاحبان سهام عدالتی که قصد فروش بخشی از سهام خود را دارند از روز سه‌شنبه - 6 خردادماه امسال - می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب دریافت سود سهام عدالت در آن دارند، برای فروش 30 درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا از افزایش قابل ملاحظه حجم سفرهای بین استانی به ویژه سفرها از استان تهران به استان‌های شمالی گیلان و مازندران خبر داد و گفت: متاسفانه افزایش حجم این سفرها به رغم توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و درمانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

پکن - ایرنا - محقق و پژوهشگر چینی از اسراییل به عنوان یک «ویروس خطرناک برای بشریت» نام برد و گفت: روز قدس به ما یادآوری می کند که اگر مساله فلسطین را نادیده بگیریم و ویروس را نابود نکنیم روزی این ویروس تمام دنیا را فرا خواهد گرفت و بشریت را گرفتار می کند.

قزوین - ایرنا - منتخبان استان قزوین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به زودی کار خود را آغاز خواهند کرد مهمترین اولویت‌های خود را برای مجلس پیش رو اعلام کردند.

روزنامه‌ها در اولین روز خرداد، آخرین روز مجلس دهم را سوژه خود کردند و اکثر آن‌ها تصویری از آخرین روز مجلس را روی جلد خود آوردند. لاریجانی هم به دلیل نطق جنجالی خود سوژه اصلی روزنامه‌های امروز کشور شد.

سبزوار - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار گفت: سگ گردانی در بوستان‌ها و معابر عمومی این شهر ممنوع است و در صورت مشاهده چنین پدیده‌ای با آن برخورد می‌شود.