دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: نظر وزارت بهداشت به صراحت این است که فعلا تا اطلاع ثانونی چیزی به نام طرح ترافیک در هیچ کدام از شهرهای بزرگ منطقی نیست و قطعا با آن مخالفیم و این موضوع کمکی به پیشگیری از انتقال کرونا نمی‌کند.

بروجرد - ایرنا - رییس منطقه یک کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: 24 پایگاه شهری و 120 پایگاه در سطح روستاهای شهرستان زکات فطریه مردم را جمع‌آوری می‌کند.

بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند گفت: برای گرامیداشت روز قدس باید بیشترین تمرکز ما بر فضای مجازی باشد و همان شور و حال همیشگی فضای حقیقی امروز در فضای مجازی به نمایش گذاشته شود.

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: نفرت از صهیونیسم، واقعیتی است که هیچگاه از فرهنگ و باورهای انسان‌های آزاده جهان زدوده نمی‌شود.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس گفت: انتظار است که دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی در بخش معدن، بیشتر نقش سیاستگذار و هدایتگر را ایفا کنند تا مجری و اگر فرصتی را در این زمینه ضبط کرده و در اختیار دارند به بخش خصوصی واگذار کنند.

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره مدارس غیردولتی وتوسعه مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: مدرسه های هیات امنایی وغیردولتی درسال تحصیلی جاری مبلغ سه میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت و محروم استان کمک کردند.

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: وزارت راه و شهرسازی تاکنون یک هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار برای احداث بزرگراه سنندج - دیواندره در قالب قطعه پنج کریدور شمال - جنوب هزینه کرده است.

تهران - ایرنا - فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت سی و هشتمین سالروز آزادی خرمشهر تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی بستر جهش تولید را با اجرای طرح‌های خود و با آمادگی و تحقق شعار «ما قوی هستیم» پیگیری و هر گونه طمع‌ورزی دشمنان را در نطفه خفه و حماسه‌ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را خواهند آفرید.

مشهد - ایرنا - هفت دهه از تهاجم وحشیانه استکبار صهیونیستی به ساکنان ستمدیده سرزمین دیرقدمت فلسطین و اعمال انواع ظلم با حمایت مستقیم ستمگران زمان به مظلومانی که از خانه و وطن آبا و اجدادی خویش رانده شده‌اند می‌گذرد اما هیچیک از سازمان بین‌المللی اما در واقع آمریکایی و اروپایی به اصطلاح مدافع حقوق بشر در برابر دیدگان بشر معاصر گامی برای ستاندن حق مظلوم فلسطینی از ظالم صهونیستی برنداشته...

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: پذیره‌نویسی سهام دولتی در این استان که از 14 اردیبهشت آغاز شده امروز یکم خردادماه به پایان می‌رسد.

بیرجند - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی از آغاز توزیع سه هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط این قرارگاه در شهرستان‌های مرزی استان خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون وزیر و شهرسازی، فروش اقساطی را یکی از جذابیت‌های طرح اقدام ملی مسکن برای سازندگان و متقاضیان برشمرد و گفت: امکان خرید و فروش سهام مسکن که تحت عنوان خرید متری مسکن شناخته می‌شد، در بازار سرمایه وجود دارد.

تهران - ایرنا - نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط خواست، دستورات اخیر محمود عباس رییس این تشکیلات را در خصوص لغو توافقنامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی و آمریکا عملی کنند.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در تهران بیمارستان‌های ساسان و شهید مصطفی خمینی به درمان ایثارگران مبتلا به کرونا اختصاص یافته‌اند و در استان‌ها نیز هماهنگی‌های لازم با مراکز درمانی مشخص شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای درمان کرونا و بستری و درمان ایثارگران انجام شد.

تهران - ایرنا - برخی تحلیلگران و اندیشکده‌ها در آمریکا می‌گویند اقدام ایران در گسیل پنج نفتکش حامل سوخت به ونزوئلا، مقام‌های کاخ سفید را در موقعیت دشوار منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داده‌است.

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز اعلام کرد که امسال اعتبارات هزینه ای در این استان نسبت به سال 98 رشدی 13درصدی دارد.