سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استاندار فارس، با اشاره به اینکه کمتر از 2 درصد از ابتلا به کرونا در این استان به مرگ منتهی شده است، گفت: در مجموع، افزون بر 98 درصد جانباختگان کرونا دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

رشت - ایرنا - مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: راه آهن آمادگی دارد برای کاهش هزینه های حمل و نقل ترکیبی به صورت مشارکتی نسبت به ایجاد خطوط فرعی و آنتنی درون شهر صنعتی رشت اقدام کند.

تهران - ایرنا - روزبه اخوان بازیگر و آهنگساز تئاتر دومین نمایش خود در مقام کارگردان را راهی خانه نمایش دا خواهد کرد.

تهران - ایرنا - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق علاوه بر حمایت‌های مالی از شرکت‌های دانش بنیان آمادگی دارد در بخش کارشناسی نیز با بازار سرمایه همکاری داشته باشد.

تبریز - ایرنا - پزشک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: با توجه به شرایط و امکانات باشگاه های ایرانی، امکان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در لیگ برتر وجود ندارد.

تهران - ایرنا - مهاجم سرشناس و کروات تیم فوتبال الدحیل قطر ممکن است در تابستان به ترکیه نقل مکان کند.

ارومیه - ایرنا - رییس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: مجموعه تصویری «تاقدس» به مناسبت گرامیداشت «روز جهانی قدس» طی هفته جاری در حوزه هنری این استان تولید شد.

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران گفت: دهیاران باید به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در عرصه‌های طبیعی تیم‌های واکنش سریع اطفا حریق تشکیل دهند.

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: با احداث و آسفالت یک رشته راه روستایی در محور «سبیل - یاسوکند» فاصله جاده‌ای این شهرستان با مرکز استان زنجان 50 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

اصفهان - ایرنا - سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و پژوهش سازمان پسماند شهرداری اصفهان گفت: برای تکمیل مجتمع فناوری‌های زیست محیطی مدیریت پسماند این کلانشهر به 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کرمانشاه - ایرنا - هزار کیلومتر از جاده‌های برون شهری کرمانشاه برای ترمیم به 500 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، در حالی که کل اعتبار متولی بهسازی راه‌های استان یک پنجم این میزان است.

تهران - ایرنا - عملکرد ضعیف دونالد ترامپ در مدیریت بحران کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد به عنوان شاه کلید انتخابات 2020 تردید جمهوریخواهان درباره پیروزی وی در انتخابات را برانگیخته و به چالشی برای رئیس جمهوری آمریکا جهت اطمینان دادن به هم حزبی‌هایش برای کاستن از نگرانی آنها درباره حفظ اکثریت تبدیل شده است.

شهرری - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون هشت هزار تست بیماری کرونا در این شهرستان انجام شده که یک اقدام کم نظیر و موفق بوده است.

بندرعباس - ایرنا - استان هرمزگان با وجود اینکه از سال 96 به بعد به سمت اهدای عضو رو آورده ولی استقبال مردم نشان می دهد روند اهدا عضو تاکنون سیر صعودی داشته است.

نوشهر - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر چالوس از ناپدید شدن 2 جوان اهل شهریار پس از سقوط به رودخانه چالوس خبر داد.

تهران - ایرنا - میزان مصرف برق کشور در سی‌امین روز اردیبهشت ماه به نزدکی 46 هزار مگاوات رسید که در نوع خود رکورد جدیدی محسوب می‌شود.