یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

رشت - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از مردم استان خواست حال که روزگار چنان شده که برای حفظ سلامت و مبارزه با ویروس کرونا ناچار به ماندن در خانه هستیم از دنیای کتاب های مجازی غافل نشوند و به شبکه مجازی کتابخوانان بپیوندند.

همدان - ایرنا - مدیرکل استاندارد همدان با تاکید بر وابستگی کیفیت و استاندارد گفت: رعایت این مقوله پیش‌نیاز جهش تولید محسوب می‌شود که رونق فضای اقتصادی و توسعه صادرات را به همراه دارد.

تهران - ایرنا - نیروهای نظامی چند کشور با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در جهان، از شرکت در رزمایش بزرگ دفاعی «آرورا 20» که قرار است در سوئد برگزار شود، انصراف داده اند.

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهور گیلان از کاهش 85 درصدی جانباختگان تصادفات درون شهری در استان طی (طرح نوروزی) از بیست و پنجم اسفندماه گذشته تا پایان وقت سیزدهم فروردین ماه جاری خبر داد.

زاهدان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: غسالخانه جدید ویژه متوفیان ویروس کرونا در این شهر به منظور رعایت نکات بهداشتی افتتاح شد.

بندرعباس - ایرنا - با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از سفر هموطنان به استان نرم افزار «سیر و سفر در هرمزگان» راه اندازی شد.

پکن - ایرنا - با افزایش انتقادها از چین به دلیل صدور کیت های بی کیفیت تشخیص کرونا، پکن صدور این کیت ها توسط شرکت های فاقد پروانه صدور تجهیزات پزشکی را ممنوع کرد.

کرج - ایرنا - باوجود همه بدی های بیماری کرونا، این روزها رویش نهال های همدلی و همبستگی در شهرستان فردیس استان البرز حال وهوای خاصی به این شهرستان بخشیده است.

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: طرح جمع‌آوری زباله‌گردها و شناسایی کارگاه‌های غیرمجاز ضایعاتی و پلمب آنها در این شهر همچنان با قوت ادامه دارد.

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: سازمان نظام کشاورزی استان پیشرو در ارائه خدمات به ذیفعان در بستر فضای مجازی است و تمامی خدمات به صورت مجازی ارائه می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - معاون مدیریت وتوسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، نحوه حضور یک سوم کارکنان و کارمندان استان در اداره ها، بانک‌ها و بیمه‌ها تا 20 فروردین 99 یعنی تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمدیدشد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا گفت: مرحوم خسروی یک طلبه جهادگر و فعال رسانه‌ای بود که مهمترین دغدغه وی رشد تربیتی و معرفتی جوانان به ویژه محرومان بود.

اسلام آباد - ایرنا - روزنامه انگلیسی گاردین اجرای تعطیلی کامل در کابل پایتخت افغانستان را موجب ترس و افزایش گرسنگی توصیف کرد و نوشت: ساکنان پایتخت افغانستان بین مبتلا نشدن به کرونا و تامین غذا برای خانواده خود با انتخاب جدی روبرو هستند.

شهرکرد - ایرنا - با شیوع ویروس کرونا، اماکن تردد جمعیت‌های شهری، بازار، بوستانها، پیاده‌روها، شهربازی‌ها و بانک ها و جایگاه‌های پمپ بنزین، بیشترین احتمال مواجه با زنجیره انتقال را دارند.

قزوین - ایرنا - ممنوعیت هرگونه اجتماع رسمی و غیررسمی در قزوین با هدف مقابله و پیشگیری از کرونا تا 20 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.