شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزاد کار وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی گفت: در حالی که اردوهای تیم‌های ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است، تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری می‌کنم.

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه خانه کتاب از ارسال 25 هزار بسته پستی بعد از اجرای طرح عبور از کرونا با کتاب تا 12 فروردین خبر داد.

گرگان - ایرنا - تقدیر فرماندار کردکوی از همراهی مردم برای لغو آیین چهارده بدر، ادامه فعالیت قرارگاه زیستی بندرترکمن و توزیع اقلام بهداشتی بین خبرنگاران از سوی سازمان بسیج رسانه استان از جمله خبرهای کرونایی روز جمعه گلستان است.

سنندج - ایرنا - معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: نباید از چرخه زندگی مردم، تولید و اقتصاد کشور به علت شیوع کرونا غفلت کرد.

تهران - ایرنا - مسئولان عربستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از روز جمعه تا اطلاع ثانوی در شهر دمام و استان های طائف و قطیف، مقررات محدودیت آمدو شد اعمال می کنند.

بغداد - ایرنا - ائتلاف پارلمانی «الفتح» امروز (جمعه) اعلام کرد که گروه‌های شیعه عراق هنوز برای نامزد جایگزین «عدنان الزرفی» نخست وزیر مکلف به توافق نرسیده‌اند.

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هجمه نابخردانه آمریکا به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم ایران و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور بویژه مبارزه با کرونا است.

قم - ایرنا - امام‌جمعه شهرک پردیسان قم گفت: کووید 19 ممکن است از طرف جن، خفاش و یا جنگ بیولوژیک ایجاد شده باشد و امروز به یک بلای عالم‌گیر تبدیل‌شده و در این شرایط توسل به امام عصر (عج) بسیار راهگشاست.

دهلی نو - ایرنا - بانک جهانی یک کمک اضطراری مالی به ارزش یک میلیارد دلار به مقابله هند با شیوع ویروس کرونا اختصاص داد.

مسکو - ایرنا - نخست وزیر بلاروس اعلام کرد: کشورش امیدوار است در ماه آوریل جاری نفت روسیه را به بهای بشکه‌ای چهار دلار از این کشور خریداری کند.

کرمانشاه - ایرنا - یکی از راهکارهای بی‌حوصلگی و کلافگی خانواده‌ها در ایام قرنطینه خانگی، انجام بازی‌های قدیمی، خانوادگی و محلی و ایجاد حس نوستالژی (خاطره‌انگیر) است.

اصفهان - ایرنا - سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اصفهان گفت: همه شهروندان و صنوف به جز واحدهای خدماتی مجاز اعلام شده تا بیستم فروردین مصوبات این ستاد را با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا در این استان رعایت کنند.

لندن - ایرنا - سفیر ایران در برن با اشاره به چالش مضاعف ایران برای مقابله با ویروس کرونا به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا تصریح کرد؛ جمهوری اسلامی به طور مشروع از تمام اعضای سازمان ملل انتظار دارد که ضمن مخالفت با رویکرد یکجانبه‌گرایی از محدودیت‌های غیرقانونی، شرم‌آور و غیر اخلاقی آمریکا دوری کنند.

ساری _ ایرنا _ دستفروشان و کارگران روزمزد مازندران این روزها به دلیل تعطیلی مشاغلشان ناشی از شیوع ویروس کرونا در تنگدستی سخت قرار گرفته و توجه به این قشر را به یک ضرورت و اولویت مهم تبدیل کرده است.

همدان - ایرنا - رییس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان از آغاز برنامه آموزشی این دانشگاه در 16 فروردین خبر داد و گفت: با درس افزارهای تهیه شده ادامه تحصیل دانشجویان به صورت مجازی و از راه دور انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - شرکت فناوری گوگل اعلام کرد که از روز جمعه اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربرانش در سراسر جهان را منتشر می‌کند تا به مسئولان دولتی امکان دهد تاثیر فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا را مورد ارزیابی قرار دهند.