یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ورامین گفت: در سال زراعی جاری 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به زیر کشت گیاه روغنی کلزا رفته است.

گچساران - ایرنا - پخت انواع نان محلی سرگرمی خوشمزه روزهای کرونایی و زمان در خانه ماندن به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

تهران - ایرنا - با انجام مشاوره تلفنی، پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» توسط انجمن طب سالمندان و سالمندشناسی ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، شکل گرفته است.

قم - ایرنا - معاون دانشگاه علوم پزشکی قم از شناسایی و رسیدگی فوری به 11 هزار و 736 بیمار مشکوک به ویروس کووید 19 در این استان خبر داد.

شهرری - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان اینکه شرایط جدید پیش آمده در فضای کنونی، فرصتی مناسب جهت ارتباط موثر اولیا با دانش آموزان است، گفت: والدین از شرایط جدید استفاده کنند.

خمین - ایرنا - عملیات اجرایی پتروشیمی خمین به‌عنوان یکی از واحدهای مهم صنعتی شمارش معکوس را دارد و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود که این مهم شاه‌کلیدی حیاتی در توسعه اقتصادی زادگاه امام راحل خواهد بود و می تواند تحول چشمگیری در زمینه اشتغال و چرخش مالی این شهرستان ایجاد کند.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در تماس‌های تلفنی با هفت عضو کابینه و رییس کل بانک مرکزی، دستوراتی درباره موضوعات مختلف و بویژه مبارزه و مدیریت بیماری کرونا و ارزیابی دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی صادر کرد.

تهران - ایرنا - شیوع ویروس کرونا، جامعه را در موقعیت بحرانی خاصی قرار داده که بیش از همه، ناشی از نوعی ابهام و چالش در نحوه سیاست‌گذاری برای مدیریت بحران و سردرگمی مردم در تشخیص الگوی رفتاری متناسب با بحران است که شهروند مسئول می‌تواند کلید خروج از بحران کرونا تلقی شود.

بروجرد - ایرنا - به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پارک‌ها و بوستان‌های محلی بروجرد را در بهار طبیعت خلوت کرده است.

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر صنعت، از آغاز مرحله دوم فروش‌های اینترنتی از فردا (16فروردین) با هدف حمایت جدی از واحدهای صنفی خبر داد.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از آغاز اجرای "طرح سلامت مسافران نوروزی" تاکنون یک میلیون و 81 هزار و 828 مسافر در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب‌سنجی شده‌اند.

مادرید - ایرنا - چندین رسانه اسپانیایی با اشاره به ارسال کالاهای پزشکی به ایران از طریق کانال اینستکس، تصریح کردند که اروپا با این اقدام، تحریم های آمریکا را به چالش کشیده است.

خرم‌آباد - ایرنا - طی حکمی از سوی استاندار لرستان علی اصغر صفری راد به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار الیگودرز معرفی و منصوب شد.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 53 هزار و183 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 3294 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 17 هزار و 935 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

تهران - ایرنا - هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بارش پراکنده به همراه وزش باد نسبتا شدید تا روز یکشنبه هفته آینده در این استان پیش بینی می‌شود.

مهاباد - ایرنا - دفتر آستان قدس رضوی در میاندوآب در قالب طرح نسیم مهر رضوی و با حضور در بیمارستان شهید «عباسی» این شهرستان، 400 غذای متبرک به بارگاه امام رضا (ع) را در بین کادر درمانی این بیمارستان و مبتلایان به کووید - 19 توزیع کرده و از تلاش‌گران مدافعان عرصه سلامت تجلیل کردند. عکس: زین‌العابدین شیخی