یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

#سهم_من_در_مهارکرونا

قصرشیرین - ایرنا - برایم این گونه خوابیدن و سر بر سنگرگذاشتن و این گونه استراحت کردن! چقدر آشناست، برادرم چقدر چهره‌ات آشناست، انگار روزگاری نه چندان دور تو را در کنار نخل‌های نیم سوخته قصرشیرین و نبردهای تن به تن با دشمنان بعثی دیده‌ام.

اهواز - ایرنا - آزمایشگاه رفرانس، مرکز اصلی تشخیص بیماری کرونا است که خوزستان را تحت پوشش قرار می‌دهد و از مراکز اصلی مبارزه با این بیماری است. پس از دریافت نمونه‌ها از مناطق مختلف استان، طی پروسه‌ای به اسم "استخراج"، ویروس از نمونه‌ها جداسازی می‌شود و سپس توسط آزمایش‌های بسیار پیشرفته، نمونه آماده‌سازی و با کیت‌های تشخیصی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد؛ عملیات استخراج ویروس و بررسی تشخیصی...

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرمانده شهید میرزا محمد سلگی به عنوان یادگار دوران تاریخ‌ساز دفاع مقدس یاد کرد که خاطراتش در کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" موفق به کسب جایزه جلال شد.

تهران - ایرنا - به دنبال ابتلای علی لاریجانی به ویروس کرونا، رییس اتحادیه بین المجالس جهانی برای او آرزوی بهبودی کرد و گفت: با تلاش جمعی بر ویروس کرونا غلبه می‌کنیم.

#سهم_من_در_مهارکرونا

باکو - ایرنا - ستاد عملیاتی ویژه هیات دولت جمهوری آذربایجان برای مقابله با کرونا ویروس اعلام کرد، رفت و آمد در سراسر این کشور از 5 آوریل (برابر 17 فروردین ماه) جاری منع می شود.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 60 هزار لیتر نفت خام سرقتی در اهواز کشف و چهار نفر از عاملان اصلی این سرقت دستگیر شدند.

مشهد - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "در خانه بمانیم، کتاب بخوانیم" خبر داد.

تهران - ایرنا - یاد و خاطره سردار میرزامحمد سلگی و تداوم راهش در گام دوم انقلاب توسط جوانان انقلابی ایران وعده الهی و قطعی است.

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا، سه واحد تولیدی استان به تهیه و تولید اقلام بهداشتی اختصاص یافته است.

اهواز - ایرنا - فرماندار باغملک گفت: جاده صیدون از توابع باغملک به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بجنورد _ ایرنا _ استخر شنای دانش‌آموزان شهرستان اسفراین، پس از انتظاری 8 ساله، تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

قزوین - ایرنا - 9 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی واقع در بخش طارم سفلی شهرستان قزوین با همکاری یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی استان رفع تصرف شد.

تهران - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پالایش متقاضیان اینترنتی طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و متقاضیانی که با پیامک اقدام به ثبت‌نام کردند بعد از برطرف شدن بحران با تکمیل مراحل، پالایش خواهند شد.

تهران - ایرنا - پلیس رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه «فادی الهدمی» وزیر امور قدس فلسطین را در منزلش در شهرک «الصوانه» در بیت المقدس را بازداشت کرد.