پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس داوری فوتبال کشورمان، گفت: در تصاویری که دیدیم، کرنر منجر به گل استقلال به اشتباه از سوی داور اعلام شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار خانگی مقابل نساجی مازندران متحمل شکست سنگین چهار بر یک شد تا به سقوط نزدیک شود.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد فولاد را شکست دهد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی خانگی مقابل فولاد خوزستان، بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر رسید تا به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

اهواز - ایرنا - هوادادان تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست تیمشان مقابل نساجی ورزشگاه را ترک کردند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که مشتاقانه در انتظار آینده‌اش با این باشگاه است و دومین دوره حضورش در مادرید را «ماه عسل» توصیف کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با پیروزی برابر مس شهربابک، به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال صعود کرد.

تهران - ایرنا - نشست رییس کمیته و سرمربی تیم ملی فوتسال با محوریت ادامه همکاری با کادر فنی و شرایط آماده‌سازی این تیم برگزار شد.

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر برابر پیکان به پیروزی رسید تا پس از سه هفته رنگ برد را ببیند.

اصفهان - ایرنا - تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مهمترین شهرآورد هندبال ایران عصر امروز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال کشور با برتری 23 بر 22 گیتی پسند را شکست داد و انتقام شکست دور رفت را از تیم همشهری گرفت.

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن با یک ضربه استثنایی موفق شد دروازه پیکان را از وسط زمین باز کند.

تهران - ایرنا - ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در حالی در آخرین دیدار در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با پیراهن این تیم به میدان رفت که تماشاگران هم او را «هو» و هم تشویق کردند!

تهران - ایرنا - ترکیب تیم‌های استقلال تهران و فولادخوزستان برای دیدار حساس عصر امروز مشخص شد.

تهران - ایرنا - خبرنگار برجسته ایتالیایی در یک پادکست، دلیل موافقت فوق ستاره تیم ملی آرژانتین با پیشنهاد اینترمیامی آمریکا و رد پیشنهاد عربستانی‌ها را فاش کرد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جذاب‌ترین پیروزی استقلال از ابتدای لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن صفهان رقم خورد.