جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه افتخارات سال 1402 حاصل حرکت هماهنگ ورزش کشور بود، گفت: امروز، روز بسیار خوبی برای جامعه ورزش بود و آرزوی دیرینه این قشر با خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت محقق شد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای رسیدن به المپیک پاریس باید همدل بوده و بجنگیم، گفت: دلیل تصمیم سیدمحمد موسوی مبنی بر نیامدن به اردوی تیم ملی را نمی‌دانم و صحبتی با او نداشته‌ام.

تهران - ایرنا - تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مردان مقابل پیکان به برتری رسید تا جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

تهران - ایرنا - پلیس انگلیس از بازداشت 2 بازیکن 19 ساله لیگ برتر این کشور به اتهام تجاوز جنسی خبر داد.

تهران - ایرنا - مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور وزیر ورزش و قهرمانان کشورمان در حال برگزاری است.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که کاپیتان این تیم زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و دروازه‌بان مصدوم سرخپوشان نیز به تمرینات اختصاصی ادامه داد.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

تهران - ایرنا - مدیر سابق تیم‌های ملی والیبال، به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال منصوب شد.

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دولت به بهترین نحو، شرایط واگذاری سرخابی‌ها را محقق کرد و پس از 40 سال شاهد هستیم آرزوی هواداران دو تیم محقق شد.

تهران - ایرنا - نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

تهران - ایرنا - لالیگا به دنبال برنامه‌ریزی جهت برگزاری برخی مسابقات این لیگ در آمریکا از فصل 2026-2025 است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

تهران - ایرنا - براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور، «حمید مطهری» مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.

تهران - ایرنا - ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به 10 مدال رنگارنگ دست یافتند.

شیراز - ایرنا - سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی ایران، گفت: با تمام قوا مقابل این تیم خوب لیگ برتری شرکت خواهیم کرد.

تهران - ایرنا - نمایندگان ایران برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.